English

راه اندازی اتوماسیون زغال واحد یک تولیدات کک و مواد شیمیایی

پروژه بزرگ اتوماسیون زغال واحد یک مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی تکمیل و راه اندازی شد.

راه اندازی اتوماسیون زغال واحد یک تولیدات کک و مواد شیمیایی

به گزارش خبرگزاری موج، مجید ربیعی، مهندس ارشد برق واحد یک تولیدات کک و مواد شیمیایی با اعلام این خبر افزود: این پروژه که بهمن ماه سال 97 کلید خورده بود، یکم دی ماه توسط تلاشگران برق تولیدات کک ، تکمیل، راه اندازی و تحویل بخش گردید.

وی، اظهار داشت: تهیه ی P.F.D ، متریال لیست ، نقشه های الکتریکی ، نقشه های PLC  مهندسی خرید تجهیزات ونقشه های ساخت تابلوهای مورد نیاز با سرعت توسط پرسنل سختکوش بخش شروع و در این زمینه حدود 800 شیت نقشه تهیه گردید.

مهندس ربیعی، همکاری شرکت های تارابگین و آذرخش زرین نصب در این پروژه را قابل تحسین دانست و بیان کرد: با همکاری این شرکت ها، خرید تجهیزات مورد نیاز و مسیر سازی که شامل: کاندوییت کاری، سینی گذاری و آماده سازی مسیرهای کابل کشی پروژه بود ، آماده و بلافاصله کابل کشی مسیرها شروع شد.

مهندس ارشد برق واحد یک تولیدات کک و مواد شیمیایی، تاکید کرد: در این پروژه حدود 1000 متر مسیرسازی ،  3000  متر کابل کشی،  15000 متر سیم کشی ، نصب  1000عدد تجهیزات الکتریکی جدید ، 8  عدد تابلو plc ، 10 تابلو RLP ، 55 تابلو LCP و ارتباطات بین تابلوهای PLC با فیبر نوری انجام شد.

وی با بیان این که برنامه نویسی PLC توسط کارشناسان متبحر  و متخصص مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی انجام شد، گفت: مهمترین قسمت این پروژه ، تعویض مدارهای موجود روی تابلوهای روسی با مدارهای جدید بود که بدون هیچ گونه توقفی در روند تولید و ارسال زغالسنگ ، انجام شد.با اجرای این پروژه ارسال کلیه اطلاعات بخش به سطح 2  ارتقا پیدا کرد و ارسال زغال به پروژه pci  ،  ورود و خروج زغال و ارتباط با سیستم توزین به طور دقیق تری مدیریت می شود.

مهندس ربیعی ، تصریح کرد: در حقیقت، پروژه اتوماسیون کارگاه زغال یک پروژه جامع و کامل از منظر تهیه نقشه ،مدارک و برنامه نویسی و همچنین اجرای بدون توقف تولید تلقی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی