English

در آیین تجلیل از مربیان و دست اندرکاران قرآنی مطرح شد:

انس با قرآن عامل اصلی وحدت جهان اسلام است

آیین تجلیل از مربیان قرآنی دارالقرآن کریم ذوب آهن اصفهان با حضور جمعی از مسؤلین منطقه ، خانواده ها و مربیان قرآنی، در فرهنگسرای امام رضا ( ع) فولادشهر برگزار شد.

انس با قرآن عامل اصلی وحدت جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری موج، همزمان با میلاد حضرت زینب (س)  و روز پرستار، آیین تجلیل از مربیان قرآنی دارالقرآن کریم ذوب آهن اصفهان با حضور  جمعی از مسؤلین منطقه ، خانواده ها و مربیان قرآنی، در فرهنگسرای امام رضا ( ع) فولادشهر برگزار شد.

در این آیین که مدیر روابط عمومی و فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان ، نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین صیام پور، نماینده ولی فقیه در سپاه لنجان با تبریک این روز فرخنده و قدردانی از مربیان برتر قرآنی گفت : انس با قرآن عامل اصلی وحدت جهان اسلام است. وی با اشاره به هفته بصیرت و حماسه ۹ دی یادآور شد: روز بصیرت و حماسه ۹ دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مردم ایران است و در حقیقت حماسه ۹ دی نماد عزت ، استقلال و بصیرت مردم سرافراز ایران است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین نعمتی، مسئول دارالقران کریم ذوب آهن اصفهان در سخنانی به اهمیت قرآن و جایگاه آن در جهان اسلام و زندگی مسلمانان پرداخت و با ذکر احادیث و آیاتی از قرآن کریم گفت: قرآن منشور جاویدان الهی و آخرین کتاب آسمانی برای هدایت بشریت است و از این رو تمام نیازهای انسان در قرآن مطرح شده است ، ما با عمل به قرآن می توانیم تمامی مشکلات امروز جامعه را برطرف نماییم تا به سعادت دنیوی و اخروی نایل شویم.

هنرنمایی دو نخبه خردسال قرآنی

از جمله برنامه های جذاب و قابل تحسین دراین برنامه هنرنمایی دو خواهر خردسال قرآنی (حدیث و ثنا نظری دو دختر ۱۲ و ۴ ساله فریدون شهری ،حافظ کل قرآن ) بود که با بیان آیاتی از قرآن به زبانهای انگلیسی ،ترکی و ...و پاسخ به سؤالات قرآنی ، توجه حاضران را بخود جلب نمودند در این محفل از این دو حافظ کل قرآن تجلیل به عمل آمد .

در پایان این محفل قرآنی از دست اندر کاران و مربیان قرآنی ذوب آهن تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه