English

از فولاد مبارکه به عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می کنیم

مدیــــــرکل دیوان محاسبــــات استان اصفهان، روز یکشنبه 24 آذرماه ضمن بازدید از فولاد مبارکه و دیدار با مدیرعامل این شرکت در جمع مدیران و کارکنان گفت: تولید کمی و کیفی مناسب، روند رو به رشد، خودکفایی و کمک به رفع نیازهای کشور در این شرایط جنگ اقتصادی و تحریم، توسط مدیران و کارکنان فولاد مبارکه خدا قوت دارد.

از فولاد مبارکه به عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، بهزاد فلاطون‌زاده پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه اصفهان گفت: این شرکت یکی از مهم‌ترین صنایع کشور است و ما امروز در بازدید از خطوط تولید آن به همت و تلاش کارکنان و اقتدار ایران اسلامی بیش‌ازپیش افتخار کردیم.

وی گفت: این بازدید موجب شد کارشناسان این اداره‌کل با زوایای گوناگون شرکت‌ فولاد‌ مبارکه و نقش آن در اقتصاد کشور آشنا شوند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان افزود: با مشاهده دستاوردهای فولاد مبارکه مصمم‌تر شدیم تا از این صنعت که یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، حمایت کنیم.

طبق این گزارش، در این بازدید عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نواحی مختلف این شرکت گفت: فولاد مبارکه بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی کشور است که سالانه بیش از 1500 میلیارد تومان مالیات پرداخت می‌کند، این در حالی است که فقط 17 درصد از سهام فولاد مبارکه متعلق به دولت است.

عظیمیان شفافیت نظام مالی فولاد‌‌مبارکه را از دیگر مزیت‌های این شرکت دانست و گفت: فولاد مبارکه یک شرکت بورسی است و اطلاعات آن به‌طور دقیق در سایت کدال قابل رصد است و خوشبختانه علی‌رغم گردش مالی بالای آن، عملکرد شرکت همواره شفاف بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه