English

تجلیل از آزادگان شهرستان لنجان در ذوب آهن اصفهان

مراسم تجلیل از ۱۲۲ آزاده سرفراز شهرستان لنجان به همراه خانواده‌های ایشان (450 نفر ) و همزمان مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر چهارشنبه 23 مرداد ماه در تالار آهن ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

تجلیل از آزادگان شهرستان لنجان در ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج، در آستانه سالروز ورود آزادگان سرافراز میهن اسلامی، این اسطوره‌های صبر و استقامت هشت سال دفاع مقدس ، مراسم تجلیل از ۱۲۲ آزاده سرفراز شهرستان لنجان به همراه خانواده‌های ایشان (450 نفر ) و همزمان مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر چهارشنبه 23 مرداد ماه در تالار آهن ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

در این مراسم منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب‌  آهن اصفهان، داریوش وکیلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ، دکتر ابراهیم یزدی مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران ، خدامراد صالحی سرپرست فرمانداری لنجان ، ائمه جماعات و شهرداران شهرستان ، سرهنگ محمدی فرمانده حوزه مقاومت سپاه ناحیه لنجان  و تعدادی دیگر مسئولین استان اصفهان و شهرستان لنجان حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین باقریان امام جمعه زرین‌شهر طی سخنانی ، آزادگان و ایثارگران را اسناد زنده افتخار ملت غیور ایران زمین نامید و گفت: خداوند در مقطعی از تاریخ انسان‌هایی را آفرید که با صبر و اراده پولادین کمر استکبار را شکستند که بیشتر به افسانه شبیه بود و این فداکاری‌ها را به چشم دیدیم.

وی خطاب به همسران این ایثارگران اظهار داشت  :صبر و تحمل شما موجب سربلندی و شفاعت در پیشگاه خدای باری تعالی ا‌ست و اجر شما تا ابد محفوظ خواهد بود .

این مراسم با اهداء لوح تقدیر به دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همراه بود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه