English

به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)

آیین جشن مزدوجین شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد

آیین جشن مزدوجین شرکت ذوب آهن اصفهان شنبه دوازدهم مردادماه با حضور تعدادی از همکاران و در حضور منصور یزدی زاده برگزار شد.

آیین جشن مزدوجین شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و تقارن آن با هفته ازدواج آیین جشن تازه مزدوجین شرکت شنبه دوازدهم مردادماه با حضور تعدادی از همکاران که این سنت نیک و پسندیده را به جای آوردند در حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان و جمعی از مسئولین در باشگاه فجر برگزار شد.

یزدی زاده در این آیین طی سخنانی ضمن تبریک آغاز زندگی مشترک به مدعوین گفت : افتخار می کنم که جدای از بحث کار،امروز در کنار این جمع صمیمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان هستم.

وی افزود : با همدلی و هم افزایی شما عزیزان بحمدا... شرکت در شرایط بهتری قرار دارد و موفق شدیم بخشی از زیان های مالی مجموعه را کاهش دهیم و در آینده نیز با برنامه ریزی صورت گرفته افق روشنی را برای این شرکت مادر صنعتی متصور هستیم.

مدیرعامل شرکت ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای تک تک اعضای خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : با بهبود بیش از پیش شرایط کارخانه، برنامه ریزی برای معیشت بهتر پرسنل شرکت که همواره با تلاش شبانه روزی خود در شرایط سخت تحریم از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند در دستور کار قرار دارد.

در ادامه علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت نیز ضمن تبریک این ایام خجسته گفت : دین مبین اسلام برای بنیان خانواده و زندگی مشترک اهمیت ویژه ای قائل است.

وی بیان کرد : انسان ها با ازدواج به کمال می رسند و در کنار یکدیگر می توانند موفقیت های بی شماری را رقم بزنند که در دوران تجرد کمتر امکان تحقق چنین شرایطی وجود دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی درون سازمانی،برگزاری آیین جشن ویژه تازه مزدوجین شرکت را از سال های گذشته در دستور کار قرار داده است تا از این طریق ضمن آشنایی خانواده ها با محیط کار همسرانشان،ایام خاطره انگیزی را برای این عزیزان رقم بزند.

گفتنی است در این آیین بسته فرهنگی ویژه زوجین،تابلوی نقره و یک قطعه پلاک طلا به رسم یادبود به مدعوین اهدا شد.

شایان ذکر است این آیین جشن با برنامه های فرهنگی و هنری و مولودی خوانیهمراه بود که با استقبال مدعوین همراه گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه