English

با استفاده از محصولات با کیفیت ذوب آهن اصفهان؛

ساختمان‌ سازی و زیرساخت‌های حمل و نقل مقاوم‌ سازی می گردد

با استفاده از محصولات با کیفیت ذوب آهن اصفهان ساختمان‌ سازی و زیرساخت‌های حمل و نقل مقاوم‌سازی می گردد.

ساختمان‌ سازی و زیرساخت‌های حمل و نقل مقاوم‌ سازی می گردد

به گزارش خبرگزاری موج، علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در محل نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان گفت: این شرکت مادر صنعت کشور و نقطه‌ی شروعی در عرصه صنعت بوده و اکنون نیز تکیه‌گاهی برای صنایع قدیمی و نوپا است. وی سازندگی کشور را نتیجه‌ حمایت از تولیدات داخلی دانست و افزود : با وجود توانمندی و ظرفیت‌ های ذوب‌آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت کشور باید علاوه بر بازار داخلی، بازار کشورهای همسایه را تامین کرد که این امر نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت و پایدار است .

وی در پایان خود را نیز فرزند ذوب‌آهن اصفهان دانست و خاطراتی از دوران خدمت مقدس سربازی و کار در مجتمع عظیم ذوب‌آهن اصفهان را بیان نمود.

رضایی معاون عمرانی استانداری فارس نیز ضمن بازدید از غرفه ذوب‌آهن اصفهان و آشنایی با محصولات شرکت گفت : محصولات این مجتمع عظیم صنعتی دارای کیفیت و استاندار بالای جهانی ا‌ست که با توجه به وجود این توانمندی ها وتنوعتولید،می‌توانیمازواردات محصول مشابه بی‌نیاز شویم.

وی کیفیت میلگردها شرکت در مقابل زلزله و جایگزینی تیرآهن H30 به جای تیرورق را یکی از دستاوردهای ذوب آهن دانست و افزود : با استفاده از محصولات با کیفیت ذوب‌آهن اصفهان ساختمان‌سازی و زیرساخت‌های حمل و نقل مقاوم‌سازی می گردد.

شایان ذکر است بیست و یکمین نمایشگاه بین‎المللی صنعت ساختمان فارس ، به عنوان بزرگترین نمایشگاهِ تامین کنند‌گان جنوب کشور آغاز به کار نمود.در این نمایشگاه ۱۵۰شرکت داخلی و خارجی آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه صنعت ساختمان و شهرسازی را به نمایش گذاشتند .

ذوب‌آهن اصفهان به عنوان تولیدکننده انواع فرآورده‌های فولادی ، با عرضه محصولات تولیدی خود به بازدیدکنندگان در این نمایشگاه حضوری فعال داشت ومجموعه کاملی از نمونه محصولات این شرکت به ویژه انواع میلگرد، تیرآهن‌های I ، ریل، تیرآهن‌های H ، آرک ، ناودانی و ... در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه