English

حضور ذوب آهن اصفهان در نهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار

ذوب آهن اصفهان در نهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار که در سالن بین المللی صدا و سیما از 8 لغایت 10 بهمن برگزار شد حضوری فعال داشت .

حضور ذوب آهن اصفهان در نهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار

در این همایش که جمعی از مدیران ، کارشناسان صنعت فولاد و معدن کشور  و میهمانان خارجی شرکت داشتند ذوب آهن اصفهان نیز مهمترین دستاورد های خود را در نمایشگاه جنبی همایش در معرض دید علاقمندان به نمایش گذاشت .

جعفر سرقینی معاون  امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت  در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان گفت : یکی از پنج موفقیت بزرگ اقتصادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فولاد است. وی افزود : وزارت صنعت معدن و تجارت با پایش  بازار ،  تشکیل اتاق فکر و جلسات هفتگی  مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی  را بررسی  می کند و منتظر نظرات  مدیران عامل و کارشناسان  واحد ها است.

خداداد غریب  پور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (ایمیدرو ) نیز گفت : درحال حاضر ظرفیت تولید  فولاد کشور به ۳۵ میلیون تن رسیده و در سال  جاری ایران به عنوان دهمین کشور تولید کننده فولاد در  جهان معرفی شد.

در روزهای برگزاری این همایش و نمایشگاه تعدادی از پیشکسوتان صنعت فولاد کشور و ذوب آهن اصفهان با حضور  درغرفه  شرکت  به تشریح نظرات و خاطرات خود پرداختند.

مهندس  محمود کیوان آرا معاون اسبق بهره برداری ذوب آهن در این زمینه گفت : ریشه همه ما ذوب آهن اصفهان است و این کارخانه خانه اول ماست .

مهندس موتمن از معاونین و مشاورین سابق مدیر عامل ذوب آهن نیز گفت : در آغاز شکل گیری ذوب آهن اصفهان وطی ۳۰ سال با افتخار وبا نهایت علاقه و انگیزه در این شرکت کار کردیم و با توجه به تعامل و همکاری ها در سال های بعد همواره افتخار می کنیم که نسل حاضر  نیز همان شاگردان و همکاران ما که به عنوان بهترین وارث  درحال انجام وظیفه  و تداوم افتخارات گذشته هستند.

مهندس سیروس موتمن در ادامه افزود : مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل فعلی شرکت سمبل افتخارات نسل دوم ذوب آهن و ادامه دهنده آرزوها و خواسته های مردم و بزرگان فولاد کشور است که با همکاری کارکنان شریف شرکت موفقیت های ذوب آهن را دو چندان خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه