English

تفاهم نامه همکاری ذوب آهن اصفهان با اداره کل کتابخانه های عمومی استان

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن آمادگی خودرا برای تعاملات بیشتر با نهاد کتابخانه های عمومی استان و فراهم نمودن امکان بهره مندی کارکنان ذوب آهن و همچنین کارکنان کتابخانه های عمومی استان در جهت استفاده از امکانات و تسهیلات فرهنگی و آموزشی متقابل اعلام نمود .

تفاهم نامه همکاری ذوب آهن اصفهان با اداره کل کتابخانه های عمومی استان

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس امیر هلاکویی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان در روز شنبه 7 اردیبهشت ماه جاری ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان در جلسه ای با مهندس مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت دیدار و در مورد تعاملات دوجانبه و انعقاد تفاهم نامه همکاری ، گفتگو و تبادل نظر نمودند .

در این دیدار مهندس بهرامی ضمن معرفی آخرین تحولات و دستاوردهای شرکت به تشریح ساختار نیروی انسانی ذوب آهن پرداخت و آمادگی خودرا برای تعاملات بیشتر با نهاد کتابخانه های عمومی استان و فراهم نمودن امکان بهره مندی کارکنان ذوب آهن و همچنین کارکنان کتابخانه های عمومی استان در جهت استفاده از امکانات و تسهیلات فرهنگی و آموزشی متقابل اعلام نمود .

در ادامه  مهندس امیر هلاکویی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن ابراز خشنودی از حضور در ذوب آهن اصفهان و آشنایی با این مجتمع عظیم صنعتی و فولادی استان و کشور بر ضرورت گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه خصوصا" کارکنان سازمان های صنعتی و اقتصادی تاکید کرد .

وی یادآور شد : گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه و در سازمان هایی مانند ذوب آهن اصفهان موجب توسعه فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه ای و گسترش روابط انسانی در راستای زندگی اجتماعی سازنده تر و افزایش تولید و راندمان کاری خواهد شد .

در ادامه این جلسه در مورد تفاهم نامه مشترک بین ذوب آهن اصفهان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان گفتگو شد و مفاد این تفاهمنامه در 7 بند مورد بررسی قرار گرفت .در این تفاهم نامه که به امضای امیر هلاکویی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و مهندس یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان خواهد رسید چگونگی همکاری های مشترک و استفاده کارکنان دو نهاد از امکانات ، تسهیلات ، خدمات آموزشی  و مشاوره ای همدیگر تشریح شده است.

در تفاهمنامه مذکور کارکنان و بازنشستگان ذوب آهن بدون پرداخت حق عضویت به راحتی از کتاب های موجود در کتابخانه های عمومی استان و کشور استفاده خواهند کرد . همچنین با اجرای برنامه های فرهنگی ، مسابقات مختلف و برگزاری همایش ها و نمایشگاه های مشترک در جهت افزایش آگاهی و بالابردن سطح مطالعه و کتاب خوانی خانواده بزرگ ذوب آهن اقدام خواهد شد .

بر اساس مفاد این تفاهمنامه جزئیات برنامه ها و امکانات قابل استفاده همکاران از طریق رادیو صدای ذوب آهن و هفته نامه  آتشکار اطلاع رسانی می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه