English

در آستانه هفته کار و کارگر و با حضور جمعی از نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس

تقدیر از تلاشگر نمونه ذوب آهنی و ده کارگر نمونه دیگر استان

در آستانه هفته کار و کارگر و با حضور جمعی از نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس از مهندس مجید رفیعی تلاشگر ذوب آهنی شاغل در مدیریت تحقیق و توسعه با اهدا لوح ویژه در عرصه صنعت و 10 کارگر نمونه از سایر شرکت ها تقدیر به عمل آمد . ا

تقدیر از تلاشگر نمونه ذوب آهنی و ده کارگر نمونه دیگر استان

به گزارش خبرگزاری موج، به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر،سی ام جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید با حضور جمعی از نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی رضایی استاندار اصفهان،مهندس بازوند معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دکتر نیرومند مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، مهندس بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت و جمعی از تلاشگران ذوب آهن اصفهان ،دوشنبه 9 اردیبهشت ماه در سالن نگین نقش جهان برگزار شد.

در این آیین از مهندس مجید رفیعی تلاشگر ذوب آهنی  شاغل در مدیریت تحقیق و توسعه با اهدا لوح ویژه در عرصه صنعت  و 10 کارگر نمونه از سایر شرکت ها تقدیر به عمل آمد . انتخاب این کارگران نمونه با داوری از بین 3000 مستندات و رزومه های  ارسالی در استان داوری صورت گرفت. 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی،دکتر فولادگر و دکتر زهرا سعیدی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ،  دکتر رضایی استاندار اصفهان ، مهندس بازوند معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دکتر نیرومند مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان و احمدی رییس کانون انجمن های صنفی کارگری در خصوص اینکه کارگران محور تحقق شعار امسال« رونق تولید» می باشند به سخنرانی پرداختند و تاکید نمودند با توجه به تحریم های دشمنان امید آفرینی و ایجاد انگیزه در قشر کارگر جهت رشد و شکوفایی در عرصه های مختلف به ویژه در زمینه اقتصادی بسیار مهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه