English

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان:

زیان انباشته شرکت ذوب آهن به صفر می رسد

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گفت: امسال زیان انباشه شرکت ذوب آهن به صفر می رسد و برنامه شرکت این است که در سال 99 توزیع سود داشته باشیم.

زیان انباشته شرکت  ذوب آهن به صفر می رسد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، یزدی زاده در حاشیه بازدید مسئولین و اعضاء نهادهای سرمایه گذاری ایران از ذوب آهن اصفهان ، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان بیان داشت: امسال سود خواهیم داشت اما با توجه به زیان انباشته امکان توزیع سود وجود ندارد . برنامه شرکت این است که در سال 1399 توزیع سود داشته باشیم.

 وی ازشرایط تولید و پروژه های توسعه ذوب آهن اصفهان ارائه داد و با اشاره به ثبت سومین رکورد تولید سالانه این شرکت در سال گذشته که با تولید 2 میلیون و 400 هزار تن چدن با دوکوره بلند حاصل شد، گفت: مطابق برنامه ،  امسال این شرکت  ۳میلیون و 50 هزار تن چدن تولید خواهد نمود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود: بخش های مختلف خط تولید این شرکت طی سالهای گذشته نوسازی شده وتغییرات اساسی یافته است و لذا به لحاظ تکنولوژیک و فنی در شرایط بسیار خوبی است.

یزدی زاده  یکی از مهمترین پروژه های در دست اقدام این شرکت را پروژه pci ( تزریق پودر زغال به کوره بلند ) معرفی نمود و گفت: پودر زغال در کوره بلند جایگزین کک می شود که 30 درصد هزینه تمام شده محصولات این شرکت را در بر می گیرد. لذا این پروژه تاثیر اقتصادی خوبی در این شرکت دارد و به زودی راه اندازی می شود.

وی مشکل مزمن ذوب آهن اصفهان را ، تامین پایدار مواد اولیه دانست و گفت : خوشبختانه اقدامات خوبی برای حل این مشکل انجام شده و در دست اقدام است که به زودی از طریق کدال افشا می شود.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گفت: امسال سود خواهیم داشت اما با توجه به زیان انباشته امکان توزیع سود وجود ندارد ، برنامه شرکت این است که در سال 1399 توزیع سود داشته باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه