English

قدردانی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان از همکاری رسانه ملی اصفهان با ذوب آهن

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از همکاری رسانه ملی اصفهان با ذوب آهن اصفهان و پوشش خبری مناسب رویدادهای صنایع اصفهان قدردانی نمود.

قدردانی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان از همکاری رسانه ملی اصفهان با ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با حضور در صدا و سیمای مرکز اصفهان با مدیرکل این سازمان دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار مهندس یزدی زاده ضمن اشاره به نقش مهم رسانه ملی در بازتاب دستاوردهای صنعتی و اقتصادی کشور، از همکاری این رسانه با ذوب آهن اصفهان و پوشش خبری مناسب رویدادهای صنایع اصفهان قدردانی نمود .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد که این شرکت بیش از گذشته بتواند با همکاری رسانه ملی ، به خوبی فعالیت ها و دستاوردهای خود را جهت افکار عمومی شفاف سازی نماید.

بهرام عبدالحسینی نیز در این دیدار ، جایگاه ذوب آهن اصفهان در صنعت کشور را بسیار ارزشمند توصیف نمود و افزود : همواره و به ویژه در سال جاری که سال حمایت از کالای ایرانی است ، دستاوردهای صنعت فولاداصفهان به عنوان محور صنعت فولاد کشور از جمله اولویت های خبری صدا وسیمای مرکز اصفهان می باشد . وی بیان و انعکاس موفقیت ها و مشکلات صنعت را وظیفه رسانه ملی دانست و افزود : شفاف سازی و بیان واقعیت ها همواره به سود مردم ، منافع ملی و موجب توسعه صنعت است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه