English

زاکانی در جمع خبرنگاران:

ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه ۲۲ میراث گذشتگان و مربوط به دوره قبل است

شهردار تهران گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه ۲۲ و مشکلات این منطقه میراث گذشتگان و مربوط به دوره قبل است.

ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه ۲۲ میراث گذشتگان و مربوط به دوره قبل است

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره میزان اثرگذاری طرح رصد در رفع مشکلات و در پاسخ به این سوال که آیا طرح رصد خللی در طرح قرار خدمت ایجاد می‌کند یا خیر، اظهار داشت: این دو مورد مکمل هم هستند و جدا نیستند. طرح رصد امکانی برای بررسی دغدغه‌های جامعه و نیازها است.

وی افزود: به علاوه قرارهای خدمت ۵ شنبه‌ها نیز با پیوستگی این طرح برای فهم نیازهای متن جامعه و بررسی موضوعات کلی و کلان شهر است و در بودجه ۱۴۰۱، دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای این طرح‌ها در نظر گرفته‌ایم.

زاکانی درباره ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه ۲۲ در جوار باغ گیاه شناسی گفت: با هر ساخت و ساز غیر مجاز مقابله می‌کنیم. البته برخی از این موارد مربوط به دوره قبل است و در دوره خودمان هیچ مجوزی هنوز نداده‌ایم.

شهردار تهران اظهار داشت: این موارد میراث گذشته است که به ما رسیده است. در منطقه ۲۲ از این دست موارد زیاد است و دارای مشکلات زیادی است موارد موجود نیز مربوط به دوره قبل است.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز گفت: گزارش طرح رصد که توسط اعضای شورای شهر اجرا می‌شود و هر هفته یک منطقه بررسی می‌شود امروز ارائه شد تا شهردار تهران در جریان مسائل قرار گیرد.

وی افزود: در دوره‌های مختلف این طرح به اشکال مختلف انجام می‌شد و به عنوان مثال در گذشته پروژه‌ها را بررسی می‌کردند اما در این دوره علاوه بر پروژه همه مسائل مناطق بررسی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه