English

مدیر جهاد کشاورزی اردستان در گفتگو با موج خبر داد:

تخریب ۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان اردستان

مدیر جهاد کشاورزی اردستان از تخریب 6 فقره ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی اراضی مرغوب کشاورزی در شهرستان اردستان خبر داد.

تخریب 6 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان اردستان

علی اکبر صالح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، 6 فقره از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان اردستان به متراژ بیش از 12 هزار متر تخریب شد.

وی با بیان اینکه اداره جهاد کشاورزی نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز را در سال جاری تشدید کرده است، افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز که برای افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام شده بود و به شکل ویلا و فنس کشی بود که با حضور عوامل نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و نمایندگان دادستانی تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی خاطرنشان کرد: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می شود. متخلفین علاوه بر تخریب مجبور به پرداخت جریمه معادل یک تا سه برابر بهای اراضی به قیمت روز زمین با کاربری جدید که مورد نظر تخلف بوده است هستند ودر صورت تکرار جرم به حداکثر جزای نقدی و حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهند شد.

صالح خاطرنشان کرد: تیم های گشتی جهاد کشاورزی اردستان به صورت شبانه روزی محدوده های شهرستان اردستان را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه