English

سردار دلاور القاصی‌مهر:

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در دستور کار قرار دارد

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: اشخاص قبل از خرید ملک، ابتدا از ادارات راه و شهرسازی شهرستان محل سکونت خود استعلامات لازم را انجام دهند.

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاور القاصی‌مهر گفت: طی یک ماه گذشته با اقدامات منسجم دستگاه‌های مربوط و هماهنگی مراجع قضایی عملیات تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز و آزاد سازی اراضی در سطح استان در دستور کار یگان حفاظت سازمان ملی و مسکن ایلام قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۰ مورد از اراضی ملی استان، به متراژ حدود ۲۷ هزار و ۸۳۴ متر مربع، که توسط افرادی با شیوه و شگرد تخریب منابع و حصار کشی اقدام به تصرف اراضی ملی کرده بودند شناسایی و رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه در این راستا تعداد ۱۰ نفر از افراد سودجو با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند، گفت: ارزش اراضی رفع تصرف شده طبق نظر کارشناسان ۲۳۳ میلیارد ۹۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به برخورد با متخلفان و زمین‌خواران تصریح کرد: اشخاصی که قصد خرید ملک در هر نقطه از استان را دارند، ابتدا از ادارات راه و شهرسازی شهرستان محل سکونت خود استعلام گیرند، تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه