English

واکنش نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان به حادثه تروریستی کلانتری ۱۶ زاهدان

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به حادثه تروریستی کلانتری 16 زاهدان واکنش نشان داد.

واکنش نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان به حادثه تروریستی کلانتری 16 زاهدان

به گزارش خبرگزاری موج از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، متن بیانیه به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ ۖ وَلَا یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَىٰ أَلَّا تَعْدِلُوا ۚ اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَىٰ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ(سوره مائده؛ آیه ۸) ای کسانی که ایمان آورده‌اید! همواره برای خدا قیام کنید، و از روی عدالت، گواهی دهید! دشمنی با جمعیّتی، شما را به گناه و ترک عدالت نکشاند! عدالت کنید، که به پرهیزگاری نزدیکتر است! و از (معصیت) خدا بپرهیزید، که از آنچه انجام می‌دهید، با خبر است!

اقدام تروریستی صبح روز شنبه و حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان که منجر به شهادت دو تن از نیروهای جان بر کف انتظامی گردید، در ادامه ی توطئه‌های ابتر دشمنان برای ایجاد تفرقه و ضربه به مردم نجیب و صبور سیستان و بلوچستان صورت پذیرفت.

اینجانب شهادت دو نیروی جان بر کف انتظامی شهیدان علیرضا کیخا و مبین رشیدی را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، عموم ملت ایران به خصوص مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان و بالاخص خانواده‌های داغدار تبریک و تسلیت می‌گویم. هم‌چنین ضمن تسلیت به نیروهای خدوم انتظامی، از عملکرد قاطع و هوشمندانه این ارگان و همکاری شایسته سایر مجموعه‌های نظامی و امنیتی در خنثی نمودن شرارت دشمنان در حمله به پاسگاه، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

در ورای این اتفاق ناگوار، وقایع ۸ مهر زاهدان و رخدادهای پس از آن باید مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد. همان گونه که در خطبه‌ها مطرح گردید و در نشست با شورای قضایی استان مورد تاکید قرار گرفت، مساله اساسی، بررسی جامع، دقیق، منصفانه و برخورد متناسب و بازدارنده با متخلفان است از هر ناحیه‌ای که باشند. لذا تشکیل پرونده برای عوامل شهادت عده‌ای از مردم که به ناحق تیر خوردند و شهید و جانباز شدند؛ عوامل شهادت بسیجیان و پاسداران؛ عوامل آشوب‌گری در خیابان‌ها و خدشه به اموال عمومی و خصوصی؛ عوامل التهاب‌آفرین با بیانیه، توئیت، سخنرانی و امثال اینها و سپس رسیدگی سریع، برخورد قاطع و اطلاع‌رسانی برای هر کدام مساله‌ای مهم و اساسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه