English

نماینده ولی فقیه در استان کردستان :

باید مراقب توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باشیم

باید مراقب توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باشیم چون امروز دشمن و افرادی دنبال دو قطبی‌کردن جامعه هستند.

باید مراقب توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باشیم

به گزارش خبرگزاری موج‌ کردستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در خطبه‌های نماز عیدفطر اهل تشیع در حسینیه سنندج، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید اخیر مدافع حرم میلاد حیدری را گرامی داشت و با اشاره جایگاه عید سعید فطر از نظر مسلمانان، اظهار داشت: امروز روز رحمت و مغفرت است و همه به درگاه خداوند پناه آورده و ضمن ترک گناه، طلب بخشش می‌کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: اکثر مفسدان انسان‌های ثروتمندی هستند، اما باز دنبال طمع‌ورزی بوده و هر گونه خطایی از آنان سر می‌زند.

وی در ادامه به وضعیت جامعه گریزی زد و با تاکید بر تقویت وحدت در همه زمینه‌ها از جمله اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره، گفت: باید مراقب توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باشیم چون امروز دشمن و افرادی دنبال دو قطبی‌کردن جامعه هستند.

وی با بیان اینکه در زمینه روئیت هلال و عید فطر صحبت‌هایی شنیده می‌شود که باعث تاسف است، اذعان کرد: برخی‌ها مدعی هستند چشم‌شان از تلسکوپ‌ و دوربین‌ قوی‌تر است و برای ایجاد تفرقه و انشقاق به حرف‌های سخیف غیر علمی روی می‌آورند.

وی اضافه کرد: باید مراقب توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باشیم چرا که امروز بیش از هر زمانی نیاز به امیدافزایی و امیدآفرینی در جامعه داریم.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه قیمت اجناس با ناله و فریاد کاهش نمی‌یابد، اضافه کرد: اگر چه اشکالات و انتقاداتی وجود دارد اما دولتمردان زحمت می‌کشند و امیدواریم با برنامه‌ریزی اصولی شاهد رفع مشکلات باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال می‌تواند زمینه‌ساز رفع بخش زیادی از مشکلات باشد لذا نباید اجازه دهیم در حد شعار باقی بماند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌های دیپلماتیک از اواخر سال گذشته در کشور رقم خورده و به ثمر نشسته و این نشان می‌دهد پایداری بر مواضع موجب اصلاح مواضع طرف مقابل می‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی در ادامه توجه بیشتر به حفظ حجاب و عفاف را ضروری خواند و گفت: دانشگاه و آموزش و پرورش در زمینه رعایت حجاب و عفاف بیش از پیش توجه کنند.

وی افزود: حوزه حجاب و عفاف نیازمند کارهای فرهنگی است، باید روی فرهنگ جامعه کار شود، بودجه‌های حوزه فرهنگی در بخش خود هزینه و به ساخت‌وساز تخصیص داده نشود. 

حجت‌الاسلام پورذهبی در پایان تاکید کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندانشان باشند تا فرزندانمان در فضای مجازی گرفتار نشوند و حریم خانواده‌ها و چهارچوب‌ها رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه