English

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف ۷۶۰ کیلو گرم تریاک در " سراوان "

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری مسلحانه یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید و در پاک سازی محل درگیری و طی بازرسی از خودروی توقیف شده از قاچاقچیان 760 کیلو 650 گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف 760 کیلو گرم تریاک در " سراوان "

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان؛ سردار " دوستعلی جلیلیان " فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رصد تحرکات قاچاقچیان در مناطق جنوبی استان، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاق مواد افیونی برای جابه جایی و انتقال محموله سنگین مواد مخدر از شهرستان سراوان به عمق کشور به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در یکی از روستاهای سراوان شناسایی و تکاوران انتظامی به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، مناطق مورد نظر را در تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله مورد نظر را شناسایی کنند .

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که با یک دستگاه خودروی تویوتا در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک مناسب عملیاتی مقابله به مثل نمودند و با آتش پر حجم خود خودروی حامل مواد را زمین گیر کردند.

سردار جلیلیان خاطر نشان کرد: در این درگیری مسلحانه یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسیده و در پاک سازی محل درگیری و طی بازرسی از خودروی توقیف شده از قاچاقچیان 760 کیلو 650 گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه