English

شرکت های تعاونی تأمین نیاز مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان مورد حمایت قرار می‌گیرند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، حمایت از شرکت های تعاونی تأمین نیاز مشاغل خانگی را مورد تأکید قرار داد.

شرکت های تعاونی تأمین نیاز مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان مورد حمایت قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، حامد آرامش گفت: پیرو تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت های توسعه کارآفرینی و اشتغال و امور تعاون وزارت متبوع، شرکت های تعاونی تأمین نیاز مشاغل خانگی تشکیل و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: تعاونی‌های تامین نیاز با هدف ترویج و تحکیم مشارکت، همکاری و تعاون عمومی و تامین نیازهای مشترک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعضا و کمک به تحقق عدالت اجتماعی به منظور تهیه مواد اولیه کالاها، وسایل، ابزار و دیگر نیازمندی‌های اعضا تشکیل می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هم اینک تعداد ۵ شرکت تعاونی تأمین نیاز در این استان تشکیل شده است، از اتخاذ راهبرد برای فراگیرتر کردن این نوع از شرکت های تعاونی در پهنه جغرافیایی این خطه از کشور خبر داد.

آرامش ادامه داد: علاقمندان به کسب و کارهای خانگی و همچنین متقاضیان اشتغال در محلات در صورت تمایل می‌توانند در قالب تعاونی‌های تامین نیاز مشاغل خانگی، مواد اولیه و مورد نیاز کار خود را با قیمت مناسب تهیه و محصولات تولیدی را در بازار به فروش برسانند.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات صاحبان کسب و کارهای خانگی، بازاریابی و عدم اتصال به بازار فروش است که تعاونی‌های تامین نیاز مشاغل خانگی می‌توانند به عنوان حلقه واسط بین صاحبان مشاغل خانگی و بازار فروش این مشکل را برطرف و زمینه ایجاد فرصتهای شغلی در این بخش را فراهم کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: بنا بر سیاست ها و راهبردهای دولت مردمی سیزدهم، مقوله اشتغال در اولویت برنامه های کشور قرار دارد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با برنامه ریزی جدید و تحول گرا بدنبال استفاده از تمامی ظرفیت و سرمایه های پنهان و نهفته این حوزه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه