English

اصلاح و توسعه شبکه آب ۳۱ روستای بخش دامن ایرانشهر در طرح جهاد آب‌رسانی

سرپرست فرمانداری ایرانشهر گفت: با پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، اصلاح و توسعه شبکه و اجرای خط انتقال و احداث مخازن ذخیره آب و حفر چاه برای ۳۱ روستای بخش دامن این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال از ابتدای سال ۱۴۰۱ در حال انجام است.

اصلاح و توسعه شبکه آب ۳۱ روستای بخش دامن ایرانشهر در طرح جهاد آب‌رسانی

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده افزود: با رویکرد مثبت و توجه جدی دولت سیزدهم به امر توسعه عدالت اجتماعی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار، وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای آبرسانی به ۱۰هزار روستای دارای تنش آبی کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند که تعداد ۱۱ مجتمع آبرسانی برای تامین آب شرب پایدار افزون بر ۲۰۰۰ روستا در سطح استان در چهارچوب این تفاهم نامه در دست اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شرق و غرب بخش دامن ایرانشهر بعنوان یکی از ۱۱ پروژه طرح جهاد آبرسانی در استان به شمار می‌رود اظهار داشت: ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار، جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز، شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

سرپرست فرمانداری ایرانشهر ادامه داد: در تلاش هستیم با ایجاد هماهنگی لازم و تسریع در روند اتمام پروژه با محوریت بخشداری، سایر شوراهای اسلامی و دهیاران با اداره آبفا و مجری طرح و رفع معارضین همکاری لازم داشته باشند. جهاندیده هم‌چنین بر لزوم اجرای عملیات پروژه طبق برنامه زمانبندی دقیق تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه