English

فرماندار شهرستان جلفا:

بهره‌مندی منطقه قشلاق جلفا از نعمت آب شرب پس از هفت سال

فرماندار شهرستان جلفا با اشاره به بهره‌مندی قشلاق شامداران بخش مرکزی از آب شرب با بیش از هفت سال معطلی،گفت: با مدیریت جهادی و تلاش های انجام شده با ۸۵۰ میلیون تومان هزینه این طرح انجام شده است.

بهره‌مندی منطقه قشلاق جلفا از نعمت آب شرب پس از هفت سال

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، اسمعیل عطاپور روز دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات بخش کم برخوردار سیه رود، اظهار کرد : علاوه بر ۱۲ خانوار ساکن منطقه، آب بهداشتی بیش از ۱۲۰ هزار دام قشلاق این منطقه با حفر چاه عمیق فراهم شده است.

وی یادآور شد: اهمیت اجرای این طرح به علت نقش و جایگاه بالای منطقه یاد شده در تامین گوشت و حتی صادرات آن است بر این اساس با تصمیم انقلابی نسبت به آبرسانی به این قشلاق و رفع مشکل دامداران و عشایر ساکن در آن اقدام شد.

عطاپور همچنین برای رفع مشکل آب سایر مناطق از بخشدار سیه رود و مدیران مربوطه خواست در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل آب شرب روستاهای بخش سیه رود اقدام انقلابی کنند.

فرماندار شهرستان جلفا گفت: مدیران باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند و با همین نگاه تصمیمات لازم را برای رفع مشکلات بگیرند و اگر غیر از این باشد، جایی در این دولت ندارند.

وی با بیان اینکه بنای کار دولت رفع مشکلات مردم بر اساس اصول و ارزش های نظام اسلامی است، خاطر نشان کرد: اگر در جایی این اصول توسط مدیری رعایت نشود، عذر آن مدیر را خواهیم خواست.

عطاپور، با بیان اینکه خوشبختانه مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف احصا شده و اقدامات جهادی برای رفع و کاستن از مشکلات در قالب برنامه سند توسعه آغاز شده است، افزود: برای غلبه بر مشکلات نیازمند انسجام فکری و دیدگاهی مشترک هستیم تا به اهداف متعالی برسیم.

وی با اشاره به ظرفیت های فراوان در شهرستان جلفا افزود: ظرفیت های خوبی در بخش کشاورزی، گردشگری، صنعتی و تجاری وجود دارد که باید زیرساخت های این حوزه را تقویت کنیم.

فرماندار جلفا همچنین با اشاره به برخی مشکلات در بخش سیه رود از جمله کمبود آب شرب در چندین روستا خطاب به متولیان موضوع گفت: بدون معطلی و کسب تکلیف از مدیران استان و انتظار برای تخصیص اعتبار، با روحیه انقلابی و جهادی این مشکل برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه