English

هدف گذاری برای کاشت بیش از ۱۴ میلیون اصله درخت در سیستان‌وبلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: طی ۴ سال برنامه ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در سطح مناطق روستایی و عشایری و شهری سیستان‌وبلوچستان کشت خواهد شد.

هدف گذاری برای کاشت بیش از ۱۴ میلیون اصله درخت در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در نشست ستاد اجرایی هفته منابع طبیعی و آبخیزداری گفت:با هدف ایجاد تنوع زیستی، مقابله با بیابان‌زایی، توسعه جنگل‌ها و...برنامه کاشت یک میلیارد درخت در قالب یک برنامه چهار ساله در وزارت جهادکشاورزی تدوین گردید.

سید محمد رضا سیدحسینی افزود: این طرح مورد تاکید ریاست جمهوری بوده و توسط سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و مردم در سطح کشور اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح، سالیانه ۳میلیون و ۶۰۰ هزار اصله نهال و طی ۴ سال برنامه ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در سطح مناطق روستایی و عشایری و شهری سیستان‌وبلوچستان کشت خواهد شد.

سید حسینی مشارکت مردمی را از ویژگی های مهم اجرای این طرح ملی برشمرد واظهار داشت تأمین نهال با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری، جهادکشاورزی، صنعت ،معدن و تجارت ، بنگاه های اقتصادی سرمایه گذار،گروه‌های مردمی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به گستردگی سیستان و بلوچستان و ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی اظهار امیدواری کرد انشاالله با تلاش و همراهی همه مسئولان ، اجرای این طرح محقق میشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه