English

سرمایه گذاری در زیر بخش های کشاورزی سیستان وبلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان بر سرمایه گذاری در زیر بخش های کشاورزی سیستان وبلوچستان با بازده اقتصادی برای سرمایه‌گذاروزمینه ساز اشتغال پایدار در منطقه تاکید کرد.

سرمایه گذاری در زیر بخش های کشاورزی سیستان وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه استان در جشنواره‌ طلایه داران شکوه خلیج فارس گفت:این نمایشگاه می‌تواند فرصتی ممتازبرای سرمایه‌گذاران فراهم، تا با ظرفیت ها و پتانسیل های بخش کشاورزی که بیشترین سهم در ایجاد درآمد و اشتغال در سیستان‌وبلوچستان را داراست آشنا شوند.
سید محمدرضا سیدحسینی افزود: توسعه فعالیت های شیلاتی خصوصا پرورش میگو و پرورش ماهی در قفس، توسعه باغات میوه های گرمسیری بویژه تولید موز ،پرورش دام و طیور با تمرکز روی پرورش شتر و دام سنگین برای تولید گوشت با توجه به زیر ساخت های موجودو استعداد خاص استان و توسعه‌ کشت و تولید گیاهان دارویی وتوسعه نخلستان ها با ارقام تجاری و بازار پسند شاخص ترین زمینه های سرمایه‌گذاری است.
وی ارزان بودن ،سودآور و زود بازده بودن سرمایه‌گذاری در زیربخش کشاورزی را مهمترین ویژگی در سیستان وبلوچستان برشمرد و تاکید کرد هدایت سرمایه‌ ها به بخش کشاورزی توسعه و اشتغالزایی پایدار در منطقه را فراهم و رشد اقتصادی بهره برداران را تضمین می نماید.
گفتنی است در جشنواره طلایه داران شکوه خلیج فارس ،سازمان جهادکشاورزی با ارائه محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلاتی و تولیدات زنان روستایی در قالب ۲۰ غرفه ،بیشترین بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کرده و سرمایه‌گذاران را با استعداد خاص و کم نظیر استان آشنا نموده است
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه