English

آماده تجهیز ارتش لبنان هستیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به بیروت بر آمادگی ایران برای تجهیز ارتش لبنان در صورت درخواست این کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری موج، «علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به لبنان تصریح کرد که در صورت درخواست لبنان جمهوری اسلامی ایران برای تسلیح و تجهیز ارتش این کشور آمادگی دارد.

علاء الدین بروجردی که روز دوشنبه به همراه هیات همراه و «محمد فتحعلی» سفیر ایران در لبنان بر مزار شهید «عماد مغنیه» در ضاحیه جنوبی بیروت حاضر شده بود گفت: همه در جریان نیت صادقانه ایران برای تجهیز ارتش لبنان به منظور مقابله با دشمن اسرائیلی قرار دارند و این نیت همچنان پابرجاست و ما در صورت درخواست مسئولان ذیربط لبنان برای این امر آمادگی داریم.

وی در خصوص موضوعات داخلی لبنان نیز افزود: طرف هایی که جمهوری اسلامی ایران را به اتهامات پوچ و واهی متهم می کنند می دانند که ایران هیچ وقت مانع حل سیاسی موضوعات سیاسی موجود در لبنان نبوده است.

بروجردی همچنین از شهدای حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان و پیروزی های آنها در مقابل دشمن صهیونیستی تمجید کرد. وی در عین حال تصریح کرد که حزب الله نه تنها موجب ثبات و آرامش در لبنان شده بلکه موجبات این امر در کل منطقه را فراهم کرده است.

بروجردی افزود: پس از گذشت پنج سال از بحران سوریه گروه های تروریستی در حال افول هستند که این درستی گزینه های راهبردی ما در منطقه را نشان می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه