پیام غریبآبادی در سالروز بمباران شیمیایی سردشت
معاون حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت، در پیامی به این رویداد و پیامدهای آن اشاره کرد.
، معاون حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت پیامی منتشر کرد.
کاظم غریبآبادی در پیامی در شبکه ایکس به سالگرد بمباران شیمیایی سردشت اشاره کرد و این رویداد را از منظر حقوقی و انسانی مورد توجه قرار داد.
او نوشت: سردشت فقط قربانی بمبهای شیمیایی نبود، بلکه قربانی سکوت و استانداردهای دوگانه نیز شد. وی همچنین در این پیام به نقش برخی کشورها در ارتباط با این پرونده اشاره کرد و بر پیگیری مسئولیت عاملان این جنایت تأکید کرد.
ارسال نظر