English

تکیه جلالی بر کرسی ریاست فراکسیون مستقلین / شورای عالی فراکسیون‌ها تشکیل شود

نخستین جلسه رسمی فراکسیون سوم در مجلس برگزار و جلالی رئیس فراکسیون مستقلین شد.

مهرداد باهوج لاهوتی در گفت وگو با فاطمه باقری خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: نخستین جلسه رسمی فراکسیون مستقلین امروز(چهارشنبه ۳۰ تیرماه) ساعت ۷ صبح در مجلس و با حضور ۴۰ نفر از اعضای هیئت موسس برگزار شد.

وی افزود: اساسنامه فراکسیون مستقلین در این جلسه تصویب و هیات‌رئیسه موقت نیز انتخاب شدند.

این نماینده مجلس همچنین تصریح کرد: به محض اعلام موجودیت این فراکسیون، نمایندگان از آن استقبال خوبی داشته و بیش از ۸۰ نماینده پای برگه حضور در این فراکسیون را امضا کرده‌اند.

وی ادامه داد: معتقدم تعداد نمایندگان در این فراکسیون از صد نفر بیشتر خواهد بود.

براساس این گزارش، اعضای فراکسیون سوم هنوز نامی قطعی برای این فراکسیون انتخاب نکرده‌اند و آن را به عنوان «فراکسیون مستقلین» و یا «فراکسیون اعتدال» می‌نامند.

بر این اساس، اسامی هیات رئیسه موقت به شرح زیر است: کاظم جلالی، رئیس؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی و سید مهدی فرشادان، نواب رئیس؛ مهرداد لاهوتی، سخنگو؛ عبدالرضا عزیزی و سمیه محمودی، دبیران و سیدمحسن علوی، کارپرداز.

نایبرئیس فراکسیون سوم نیز در جمع خبرنگاران پارلمانی تاکید کرد اساسنامه فراکسیون را خود او نوشته و براساس آن، کسانی که به عضویت آن درمی آیند حق ندارند حتی در جلسات دو فراکسیون امید و ولایت شرکت کنند، چه برسد به اینکه بخواهند عضو شوند.

* پیشنهاد تشکیل شورای عالی فراکسیون‌ها

وی همچنین از پیشنهاد این فراکسیون به علی لاریجانی برای تشکیل شورای عالی فراکسیون ها خبر داد و گفت: ‌ پیشنهاد این است متناسب با تعداد اعضای هر فراکسیون، سهم هر فراکسیون در شورای عالی فراکسیون ها مشخص شود و از بین روسای سه فراکسیون سیاسی رئیس شورای عالی فراکسیون ها انتخاب شوند چون در مواردی نیازمند ایجاد همزبانی بین اعضا هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی