English

وزیر ورزش حرفهایش را اصلاح کند / اگر توان ورزش همین است نیازی به وزارتخانه نداریم

سخنگوی فراکسیون ورزش درباره اظهارنظر وزیر ورزش و جوانان نسبت به توان ورزش ایران در المپیک، گفت: وزیر ورزش صحبت‌های خود را اصلاح و به توانمندی‌های جوانان اعتماد کند.

سید فرید موسوی در گفت وگو با فاطمه باقری خبرنگار خبرگزاری موج با بیان اظهارنظر وزیر ورزش و جوانان نسبت به توان ورزش ایران در المپیک، گفت: قصد نداشتم تا بازگشت کاروان ورزشی ایران از المپیک ۲۰۱۶ ریو وارد این موضوع شوم اما وزیر ورزش نباید چنین اظهار نظرهایی می‌کرد.

وی ادامه داد: اگر توانمندی‌های ورزشی ایران در این حد است، نیازی به دستگاه‌های عریض و طویل برای برنامه‌ریزی و تامین برودجه و هزینه‌کرد، نداریم.

سخنگوی فراکسیون ورزش با تحسین پیروزی‌های متعدد تیم ملی والیبال اظهار داشت: والیبال ایران با برنامه‌ریزی‌های درست در سطح دنیا مطرح شد و به پیروزی‌های زیادی دست یافت.

موسوی خطاب به گودرزی تصریح کرد: وزیر ورزش صحبت‌های خود را اصلاح و به توانمندی‌های جوانان اعتماد کند، هرجا که فضا و میدان و بستر حضور جوانان را فراهم کردیم، این جوانان حماسه‌ها شکل دادند و افتخارات آفریدند.

وی در ادامه درباره حضور ورزشکاران ایرانی زیر پرچم کشورهای دیگر، اظهار داشت: متاسفانه ساختار اداری ورزش به این بیماری مزمن دچار است که نسبت به قهرمانان و ورزشکاران بی‌مهری می‌کنند و از آن‌ها قدردانی نمی‌کنند.

سخنگوی فراکسیون ورزش تصریح کرد: موارد مذکور سبب می‌شود تا ورزشکاران کشور را ترک کنند و زیر پرچم کشورهای بیگانه مسابقه دهند.

موسوی ادامه داد: متاسفانه در کشور برنامه‌ریزی مدون برای ورزشکاران وجود ندارد و در المپیک ریو نیز امکان حضور مربیان تعدادی از آن‌ها فراهم نشد که این امر نیاز به بررسی دقیق دارد.

سخنگوی فراکسیون ورزش با تاکید بر اینکه ایران تها به توانمندی‌های فردی اکتفا کرده و پشتیبانی را فراموش می‌کند، اظهار داشت: متاسفانه ایران نتوانسته است حضور و نفوذ لازم در مجامع بین المللی ورزشی را بدست آورد و قربانی ناداوری می‌شود.

وی تاکید کرد: بعد از بازگشت کاروان ورزشی ایران، دلایل اتفاق‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ با مسئولان وزارت ورزش، مربیان و ورزشکاران بررسی و االمپیک ریو با المپیک‌های پیشین بررسی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه