English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

تشییع با شکوه شهدای خدمت در میان استقبال کم نظیر مردم قم + تصاویر

پیکر شهدای خدمت در مسیر حرم حضرت معصومه در میان خیل مشتاقان و عزاداران قم تشییع شد و راهی جمکران شد.

تشییع با شکوه شهدای خدمت در میان استقبال کم نظیر مردم قم + تصاویر
به گزارش خبرگزاری موج

، پیکر شهدای خدمت پس از طواف در حرم حضرت معصومه در میان سیل خروشان مردم قم، راهی جمکران شد.

از ساعات ابتدایی صبح سه شنبه یکم خرداد ماه سال ۱۳۰۴ شهر تبریز شاهد حضور گسترده و پرشور مردم مؤمن و عزادار استان آذربایجان شرقی برای تشییع و وداع با پیکر شهدای خدمت بود. مراسم تشییع رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان در حادثه سقوط بالگرد از ساعت ۹:۳۰ صبح سه شنبه مراسم برگزار شد.

همچنین بر اساس برنامه ریزی ستاد برگزاری مراسم تشییع شهدای خدمت، مراسم وداع و تشییع با پیکر مطهر شهید حجت الاسلام رئیسی و همراهان وی بعد از ظهر سه شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ از عمود ۱۸ بلوار پیامبر اعظم تقاطع بسیج به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

طی روزهای گذشته مراجع عظام تقلید، علما و شخصیت‌های حوزوی و استانی قم از صبح امروز پیام‌های تسلیتی برای شهادت رئیس جمهور صادر کردند.

 

تشییع پیکر رییس جمهور و یارانش در قم

مراسم عزاداری زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت بعد از اقامه نماز ظهر و عصر امروز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد و تجمع کنندگان در سوگ از دست دادن شهید حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور خدوم و مردمی ایران اسلامی اشک ریختند و عزاداری کردند.

گفتنی است برای حضور مردم استان قم در مراسم وداع و تشییع پیکر شهدای خدمت دستگاه‌های اجرایی و اداری از ساعت ۱۲ تعطیل شد. مدارس استان نیز تعطیل بود.

پیکر خادم الرضا، رئیس‌‌جمهور شهید و همراهان ایشان پس از تشییع باشکوه و بدرقه مردم غیور و قدرشناس آذربایجان شرقی، برای وداع و تشییع از جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت مسجد جمکران وارد قم شد.

گفتنی است که پیکر حجت الاسلام رئیسی و همراهان ایشان که در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند در بدو ورود به قم به مدرسه فیضیه منتقل و مراسم وداع با حضور طلاب و روحانیون برگزار شد.

 

بیشتر بخوانید:

آیین وداع با پیکر «شهدای خدمت» از تبریز برگزار شد+ فیلم و تصاویر

تشییع پیکر رییس جمهور و یارانش در قم

 

سپس پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی وارد حرم حضرت معصومه می‌شود و پس از طواف در حرم مطهر بانوی کرامت به سمت جمکران تشییع می‌شود.

مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شهرهای تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد مقدس برگزار می‌شود.

زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت برای وداع با رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان در حرم مطهر گردهم آمدند و چشم انتظار آنان هستند.

پیکرهای مطهر شهید حجت الاسلام رئیسی و همراهان وی پس از طواف در حرم حضرت معصومه (س) و برگزاری مراسم وداع در مدرسه فیضیه به بلوار پیامبر اعظم منتقل خواهد شد.

 

تشییع پیکر رییس جمهور و یارانش در قم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه