English

رئیس ستاد اربعین:

عزت زائران اربعین یکی از اولویت ستاد است

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: در سال‌های گذشته امنیت، سهولت و سلامت زائران در اولویت ما بود که عزت و معنویت نیز امسال به اهداف اضافه شده است.

عزت زائران اربعین یکی از اولویت ستاد است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، سید مجید میراحمدی معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور امروز در جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی که امروز برگزار شد، اظهارداشت: در سال‌های گذشته امنیت، سهولت و سلامت زائران در اولویت ما بود که عزت و معنویت نیز امسال به اهداف اضافه شده است.

وی در خصوص فعالیت های تجاری که در مرزها به ویژه مرز ما با کشور عراق انجام می شود، بیان کرد: در ایام اربعین حتی یک دقیقه نباید تجارت مرزی قطع و یا اخلالی به وجود بیاید. 

میراحمدی در خصوص صدور ویزا، دفترچه و یا برگ خادم نباید در استان خوزستان انجام شود، افزود: تصمیم گیری در خصوص اعزام  اتباع   بجز در ستاد اربعین حسینی نباید توسط ارگان دیگری انجام شود.

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه بدنبال آن هستیم که گذرنامع اتباع در شهر خودشان صادر شود، عنوان کرد: طبق تصمیمات صورت گرفته در ستاد اربعین اتباع پاکستانی باید حتما با اتوبوس‌هایی که از کشور خود به ایران کشور می آیند به کربلا اعزام شوند.

میراحمدی از توافق ۵۲ محور مطرح شده با کشور عراق اشاره کرد و گفت: همچنین با توجه به اینکه مواکب عراقی از ۱۲صفر شروع به فعالیت می کنند و زائران ایرانی از ابتدای صفر به زیارت اربعین می آیند، باید در این مدت خدمات بهتر و بیشتری به زائران ارائه شود.

وی بیان کرد: باید جریان خدمات رسانی به زائرین تغییر یابد و از اول و دوازدهم صفر همه دستگاه‌ها در میدان حضور پیدا کنند. 

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: اربعین به زمان استراحت حج و زیارت تبدیل شده است در صورتی که  باید کلیه ظرفیت های آنها برای خدمت زائران اربعین استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه