English

معاون سیاسی وزیر خارجه:

کوچکترین چشم زخم اسرائیل به ایران، پاسخ سهمگین‌تری خواهد داشت

معاون سیاسی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: اگر صهیونیست‌ها به سرزمین ایران چشم بدی داشته باشند قاعدتاً پاسخ سهمگین‌تری را نسبت به قبل دریافت می‌کنند.

کوچکترین چشم زخم اسرائیل به ایران، پاسخ سهمگین‌تری خواهد داشت
به گزارش خبرگزاری موج

، علی باقری با بیان اینکه صهیونیست‌ها در جریان حمله به بخشی از سفارت ایران در دمشق یک خطای راهبردی انجام دادند، اظهار کرد: آنها با این خطای راهبردی یک مشروعیت برای آزمون جدی توانمندی‌های دفاعی و نظامی ایران فراهم کردند و اگر آنها این خطا را نمی‌کردند این شرایط فراهم نمی‌شد.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این خطای راهبردی قاعدتاً اگر عقلانیتی در رژیم صهیونیستی باشد نباید با یک خطای دیگر تکرار شود و و اگر آنها خطای خود را تکرار کنند باید انتظار داشته باشند که ضربه‌ای سخت‌تر، فوری‌تر و سریع‌تر دریافت کنند.

 باقری تاکید کرد: این بار صهیونیست‌ها باید بدانند که ۱۲ روز فرصت نخواهند داشت، پاسخی که دریافت می‌کنند مقیاس و سنجش آن روز و یا ساعت نخواهد بود بلکه ثانیه خواهد بود و این اقتداری است که جمهوری اسلامی ایران به آن رسیده است.

معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران وقتی به این تصمیم رسید که برای صیانت از منافع و امنیت ملی خود صهیونیست‌ها را ادب کند، برنامه‌هایی نیز برای شیطنت‌های بعدی آنها داشت و اگر آنها بخواهند خطای خود را تکرار کنند و به سرزمین ایران چشم بدی داشته باشند قاعدتاً پاسخی سهمگین‌تر نسبت به قبل دریافت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه