English

جزئیات مراسم تشییع پیکر سرلشکر شهید زاهدی اعلام شد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر مطهر شهید زاهدی روز شنبه از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا تشییع خواهد شد.

جزئیات مراسم تشییع پیکر سرلشکر شهید زاهدی اعلام شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار مجتبی فدا صبح چهارشنبه پانزدهم فروردین در جلسه هماهنگی بزرگداشت مقام شهید سردار زاهدی ضمن عرض تبریک و تسلیت بابت شهادت این فرمانده بزرگ سپاه اسلام اظهار کرد: حضرت آقا در پیام خود عنوان سردار مجاهد و شهید قدس را به ایشان دادند و ان‌شاالله از امروز در هر محفل و مجلسی از این عناوین برای این شهید بزرگوار استفاده می‌شود.

وی افزود: افتخار استان اصفهان به ایثارگری و رشادت شهداست، ما در طول سال‌های گذشته دوبار تعاریف مهمی در وصف مردم اصفهان از رهبر انقلاب شنیدیم، ایشان یکبار در تشییع ۳۷۰ شهید در وصف مردم اصفهان صحبت کردند و یکبار در ۲۴ بهمن سال ۹۷ برای تشییع شهدای اتوبوس خاش زاهدان به مردم استان اصفهان مرحبا گفتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان ادامه داد: ما از استان گیلان و چهارمحال و بختیاری به دلیل اینکه ایشان سابقه فرماندهی لشکر در این استان‌ها را دارند، درخواست‌های زیادی داشتیم که سردار را برای تشییع به آنجا ببرند، اما با توجه اینکه امکان تشییع این شهید را در گیلان و چهارمحال و بختیاری را نداریم باید بتوانیم در اصفهان شرایطی را فراهم کنیم که زمینه برای حضور مردم استان و دیگر استان‌ها فراهم شود تا عظمت مقام این شهید بزرگوار و پیام حضرت آقا را به همگان نشان دهیم.

سردار فدا در رابطه با جزئیات مراسم تشییع شهید زاهدی گفت: پیکر ایشان ابتدا در سوریه و عراق تشییع و سپس روز قدس در تهران تشییع می‌شوند، سپس بعد از ظهر جمعه در فرودگاه شهید بهشتی مراسم استقبال از شهید را داریم و سپس به درخواست مردم شریف رهنان به دلیل اینکه اینکه زادگاه ایشان در رهنان بوده است مراسم وداع با شهید در گلزار شهدای رهنان خواهد بود.

وی افزود: تا قبل از ساعت ۲۴ مراسم وداع در گلستان شهدای اصفهان را داریم و سپس هنگام سحر شهید در برنامه سحرگاهی صدا و سیما حاضر خواهند شد، زیرا همه مردم امکان حضور و وداع با ایشان را ندارند، سپس صبح شنبه تشییع پیکر مطهر در اصفهان برگزار خواهد شد که استاندار محترم در استان اصفهان اعلام عزای عمومی اعلام کرده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان در خصوص مسیر تشییع گفت: روز شنبه مسیر تشییع پیکر مطهر شهید از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدا خواهد بود و سپس روز دوشنبه در سالن گلستان شهدا مراسم سوم و روز جمعه مراسم هفتم شهید برگزار خواهد شد، همچنین روز یکشنبه مراسم ختم و بزرگداشت ایشان در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: امیدوار هستیم حماسه تشییع آیت الله ناصری در تشییع سردار شهید زاهدی رقم بخورد و چشم دشمنان به واسطه حماسه حضور پرشور مردم کور شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان در انتها بیان کرد: جمعه روز قدس است و یکی از ظرفیت‌هایی که می‌توانیم پیام شهید سردار زاهدی را به همگان مخابره کنیم شرکت در راهپیمایی روز قدس است، زیرا پیام سردار و شهدای مقاومت همین بوده و خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه