English

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس:

رژیم صهیونیستی نمی تواند به وضعیت پیش از طوفان الاقصی بازگردد

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس گفت: طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را بهم زد و این رژیم به وضعیت پیش از این طوفان باز نمی گردد.

رژیم صهیونیستی نمی تواند به وضعیت پیش از طوفان الاقصی بازگردد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس، در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار داشت: امسال راهپیماری روز قدس صبح روز جمعه از مساجد و میدان های اصلی شهرها و روستا  تا مصلی های  نمازجمعه در  بیش از دو هزار نقطه کشور  برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه های مختلفی بمناسبت این روز تدوین شده است، افزود: بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه فرهنگی برنامه ریزی شده  که بسیاری از آنها برگزار شده است.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با اشاره به اینکه شهدای کنسولگری دمشق در راهپیمایی روز قدس حضور دارند، بیان کرد: تشیع جنازه شهدای کنسولگری دمشق روز جمعه همزمان با راهپیمایی روز قدس راس ساعت ۱۰ صبح از میدان فردوسی آغاز و تا دانشگاه تهران ادامه خواهد داشت. 

شریف با بیان اینکه سخنران هایی در سطح ملی در  ۳۱ استان کشور حضور خواهند داشت و هزار و ۵۰۰ مبلغ نیز به شهرستان های بزرگ کشور اعزام شده اند، گفت: سخنران این مراسم در تهران سردار سلامی هستند. 

وی از جمله برنامه های ویژه روز قدس  میتوان به تجلیل از ورزشکارانی که در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی به میدان نرفتند اشاره کرد و افزود:  منبر مقاومت  یکی دیگر از برنامه ها است که امروز ۱۵فروردین با سخنرانی رئیس جمهور، دبیر کل حزب الله، رئیس دفتر سیاسی حماس، رهبر انصار الله یمن و همچنین رهبر مقاومت عراق  برگزار خواهد شد که به تشریح دیدگاه های جبهه مقاومت خواهند پرداخت. 

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس بیان کرد: علیرغم وجود دیدگاه مختلف در کشور اما  در خصوص موضوع فلسطین همگان وحدت رویه دارند.

شریف با عنوان اینکه شرکت در راهپیمایی قدس انجام تکلیف شرعی و اطاعت از فرمان امامین انقلاب است، اظهار کرد: حمایت از مظلومان فلسطین جز آرمان های انقلاب اسلامی است و شرایط کنونی نشان داده است که راهی را انتخاب کرده ایم که امروز افکار عمومی این راه را تصدیق  میکند. 

وی در خصوص برکات طوفان الاقصی ، عنوان کرد: در شش ماه گذشته مسئله فلسطین توسط تحلیلگران در فضای مجازی و حقیقی بررسی شده است که این موضوع یکی از برکات طوفان الاقصی بوده که سبب  آگاهی سازی شده و امپراطوری رسانه صهیونیستی را خفه کرده است. 

وی با اشاره به اینکه امروز افکار عمومی جهان بدنبال پایان دادن به جنگ غزه است، افزود: سه هدف اصلی رژیم صهیونیستی که کوچاندن مردم غزه، نابودی حماس و آزادی ایران از طریق نظامی بود که محقق نشده  و نمی شود. 

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس عنوان کرد: علیرغم اینکه رژیم صهیونیستی بدنبال ایستادن مردم غزه در برابر رزمندگان حماس بود اما امروز آنها  با ۳۳ هزار شهید و ۷۵ هزار مجروح خم به ابرو نیاوردند و از حماس پشتیبانی می کنند. 

وی با اشاره به اینکه امروز نیروهای حماس دنبال آن نیستند که کدام حکام عربی از آنها حمایت کرده بلکه با اتکا به خداوند حرکت می کنند، گفت:  از هزارو ۷۰۰ نفری که در طوفان الاقصی شرکت کردند ۵۰۰ نفر آنها حافظ کل قرآن بودند که این بیان کننده رویکرد الهی و جهادگونه رزمندگان فلسطین است و خدا نیز  به آنها خیر و برکت عطا می کند.

شریف  با عنوان اینکه رژیم صهیونیستی نمیتواند به شرایط پیش از طوفان الاقصی بازگردد، بیان کرد: دژ شکست ناپذیری که اسرائیل از خود ساخته بود فرو ریخت و در منظر افکار عمومی عالم رسوا شده است.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس گفت: در روز قدس هرساله علاوه بر بازگو کردن برنامه های ویژه این ایام شرایط سالی که در آن این روز برگزار می شود نیز تبیین می شود.

  وی عنوان کرد: بنیانگذار انقلاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس  نام گذاری  کرده و راهبرد نظام جمهوری اسلامی را حمایت از مردم فلسطین اعلام کردند.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب نیز مسئله فلسطین را یکی از مسئله اصلی جهان اسلام می دانند.

وی افزود:  ۴۵ سال است که در اواخر ماه رمضان این راهپیمایی برگزار می شود و با پا فشاری اجازه ندادیم مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس اظهارداشت: برگزاری هرساله این راهپیمایی  سبب شده اهمیت مسئله فلسطین به نسل جدید نیز منتقل شود.

وی گفت: امروز شاهد هستیم کشور هایی که  صهیونیست ها فکرش را نمی کردند هم بر علیه آنها به خیابان ها می‌آیند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه