English

ساعت کاری ادارات در روز‌ چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ با تاخیر خواهد بود

بر اساس ابلاغیه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری زمان شروع به کار ادارات دولتی استان در روز‌ ۱۵ فروردین مصادف با بیست‌وسوم رمضان با تأخیر خواهد بود.

ساعت کاری ادارات در روز‌ چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ با تاخیر خواهد بود
به گزارش خبرگزاری موج

، بر اساس ابلاغیه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی به استناد مصوبه‌ی هیئت وزیران و به منظور فراهم شدن امکان بهره‌مندی کارکنان دولت از ثمرات معنوی شب‌های پُرفضیلت قدر، مطابق سنوات گذشته زمان شروع به کار سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی استان مرکزی در روز‌های نوزدهم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان با تأخیر خواهد بود.

 بر این اساس شروع فعالیت دستگاه‌های اجرایی، مدارس، بانک‌ها، بیمه‌ها و ادارات استان مرکزی (به استثنای واحد‌های عملیاتی خدمت‌رسان، آموزشی و بهداشتی و ...) در روز‌های پس از شب‌های قدر (شنبه ۱۱ فروردین و چهارشنبه ۱۵ فروردین) ساعت ۹ صبح است.

 پیش‌تر نیز به منظور بهره‌مندی کارکنان دولت از فضایل و برکات ماه مبارک رمضان ، با موافقت استاندار محترم ساعات کار ادارات استان تا پایان ماه رمضان با یک ساعت تأخیر در شروع و پایان تعیین گردیده است که کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان مجار می‌باشند با هماهنگی مدیریت دستگاه ذی‌ربط یک ساعت پایانی را به صورت دورکاری انجام وظیفه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه