English

وزیر کشور:

انتخابات ۱۱ اسفند مدال افتخار دیگر برای مردم رقم زد

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.

انتخابات ۱۱ اسفند مدال افتخار دیگر برای مردم رقم زد
به گزارش خبرگزاری موج

، مراسم تجلیل از عوامل ستاد انتخابات استان پنجشنبه شب با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی در سالن شهدای سلامتی مشهد برگزار شد.

وزیر کشور در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم و در شعب مشکلی پیش نیامد.

وی به حضور باشکوه مردم در این انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم در این انتخابات، بار دیگر اقدامی جهادگونه انجام دادند و مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند.

وحیدی به تلاش‌های مجریان انتخابات اشاره و تصریح کرد: کارگزاران انتخابات نیز با تمام وجود و در سرمای زیاد از مرزها تا عمق کشور و از سر صندوق تا بالاترین مرحله به درستی خدمت رسانی کردند که جای تقدیر دارد.

وزیر کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم خراسان رضوی در این رویداد سیاسی بزرگ خاطرنشان کرد: مردم خطه خراسان رضوی نیز با مشارکت بالا و افزایش نسبت به دوره قبل، برگ زرینی را در کارنامه انقلابی خویش ثبت کردند.

وی اظهار کرد: امیدواریم در مرحله دوم انتخابات که در برخی از حوزه‌ها برگزار خواهد شد، مردم و مجریان دوباره حضوری باشکوه داشته باشند.

در آیین تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه، تعدادی از فرمانداران، مدیران کل و اعضای هیات‌های اجرایی خراسان رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه