English

وزیر دفاع:

صادرات محصولات دفاعی ایران ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: در زمینه ساخت موتور پهپاد ایران اسلامی به خودکفایی رسیده و صادرات محصولات دفاعی نیز ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است.

صادرات محصولات دفاعی ایران ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به اینکه ماهواره‌بر سیمرغ موفقیت بزرگی برای کشورمان بود، اظهار داشت: در زمینه فضایی سال آینده پیشرفت‌های خوبی خواهیم داشت و دامنه فعالیت خود را در این خصوص گسترش می دهیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در زمینه ساخت موتور پهپاد به خود کفایی دست یافته‌ایم، اضافه کرد: صادرات محصولات دفاعی به ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است و در آینده نیز این روند بیشتر خواهد شد.

امیر سرتیپ آشتیانی همچنین درباره پیشرفت‌های کشور در زمینه دفاعی و امنیتی بیان داشت: در بحث اقتدار دفاعی در دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستیم زیرا در راستای بومی سازی به مرحله ای رسیده ایم که قالب تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح را در داخل تولید می کنیم که این امر موجب اقتدار دفاعی ما و نتیجه آن امنیت ملی کشور است و قالب این تجهیزات در مرحله صادرات قرار دارد.

وی با اشاره به رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه در اقیانوس هند، تصریح کرد: رزمایش‌ها در راستای نمایش قدرت برگزار می‌شود. در این رزمایش سه قدرت بزرگ دنیا با هدف ثبات در منطقه و آب‌راه‌های حساس منطقه با هم همکاری می‌کنند و حضور کشورهای ناظر مانند عمان، پاکستان و جمهوری آذربایجان، نشان‌دهنده اهمیت این رزمایش‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه