English

در جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی مطرح شد:

ارزیابی برنامه‌ها و تقدیر از کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی

جلسه ارزیابی عملکرد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سال 1402 و تقدیر از کمیته‌های برتر این ستاد صبح امروز در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 ارزیابی برنامه‌ها و تقدیر از کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی
به گزارش خبرگزاری موج

، جلسه ارزیابی عملکرد ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی و تقدیر از کمیته‌های برتر این ستاد با حضور رئیس، مسئولین کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و نمایندگان دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی برگزار شد.

 در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین، همتی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به شاخصه‌های ارزیابی عملکرد کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، گزارشی از روند فعالیت این کمیته‌ها ارائه داد و ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم دهه مبارک فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن ، از کمیته‌های فعال و اعضای آن‌ها به صورت ویژه تقدیر کرد.

 در ادامه جلسه قنبری، رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد و تفاوت‌های مبنایی و بنیادی انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها و جنبش‌های اجتماعی جهان گفت: انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) تنها یک پدیده اجتماعی و منحصر به ملت ایران نیست، بلکه یک نهضت فراملی و معنوی است که با مفاهیم و قوانین معمول و متداول علوم‌سیاسی و جامعه‌شناسی و فهم بشری، قابل تحلیل و تفسیر نیست.

وی گفت: نهضت امام خمینی (ره) یک نهضت مبتنی بر اسلام و برگرفته از فرهنگ عاشورا و آموزه‌های کربلاست و پس از پیامبر اسلام و خاندان عصمت و طهارت علیه‌السلام، اولین حکومتی است که در سایه مرجعیت شیعه شکل گرفت و بی‌نقص‌ترین سلسله، پس از سلسه عصمت و طهارت است که در دنیا نظیر و سابقه ندارد، زیرا امام خمینی(ره) برای احیای دین قیام کردند و جنس نهضت ایشان، همان است که ائمه به‌دنبال آن بودند.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: روز 22 بهمن تنها یک روز ملی نیست و می‌توان از آن به‌عنوان یوم‌الفصل در قرن معاصر نام برد که آنچه از آن صادر می‌شود، دارای برکات و ارزش‌های فراگیری است که ادامه مسیر عاشورا و نهضت کربلا محسوب می‌شود.

 وی تاکید کرد: هویت انقلاب اسلامی از حرکت انبیاء و اولیای الهی و نهضت عاشورا جدا نیست و در سایه ولایت فقیه و دین باید از دستاوردهای آن صیانت و نگهداری کنیم.

 قنبری با بیان اینکه نیازمند نوآوری همراه با بازخوانی و حفظ سنت‌های امام خمینی و انقلاب هستیم گفت: تبعیت از سنت امام خمینی(ره) به معنای پاسداشت آرمان شهدا و حمایت از مستضعفان و محرومان جامعه است.

در ادامه این مراسم، مسئولین هر یک از کمیته‌ها نیز ضمن تشکر از اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،  به ارائه گزارشی از عملکرد خود در ایام دهه فجر پرداختند.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر، از تلاش‌های کمیته‌های برتر و دست‌اندرکاران برگزاری مراسم دهه فجر تجلیل به‌عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه