English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث عقب راندن دشمن می شود

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات باشکوه و حضور پرشور مردم در آن اقتدار و امنیت کشور را مضاعف خواهد کرد.

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث عقب راندن دشمن می شود

محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: برگزاری باشکوه انتخابات و مشارکت پرشور مردم، موجب یاس دشمنان شده و به آنان ثابت می کند که مردم همچنان حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و این نظام از مردمی ترین نظام هاست.

وی افزود: دشمن تمام تلاش خود را می کند تا مردم در پای صندوق های رای حضور نیایند تا به این وسیله نشان دهد نظام اسلامی فاقد عقبه و پشتوانه مردمی است.

نماینده تربت حیدریه در مجلس گفت: هر اندازه که دشمنان برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای تبلیغ می کنند، مردم به همان اندازه بیشتر و پرشورتر در پای صندوق های رای حاضر می شوند.

زنگنه تصریح کرد: باحضور پرشور مردم در انتخابات و عزم قوی ایران اسلامی، دشمن عقب رانده خواهد شد. همچنین مساله انتخابات در این دوره با توجه به شرایطی که در منطقه وجود دارد و توطئه های دشمن برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مردم با شرکت در انتخابات به تکلیف و وظیفه خود عمل کرده و باعث ناامیدی دشمن می شوند.

وی افزود: چندین برابر کرسی های مجلس کاندیدای تایید صلاحیت شده وجود دارد و از همه سلائق کاندیدا تایید صلاحیت شده و تکثر کاندیداها از طیف های مختلف باعث می شود همه اقشارمردم کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برگزاری انتخابات باشکوه و حضور پرشور مردم در آن اقتدار و امنیت کشور را مضاعف خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه