English

پویایی مجلس خبرگان مطالبه رهبری که تا کنون محقق نشده است

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: یکی از مطالبه رهبری از مجلس خبرگان که تا کنون محقق نشده رصد روند کلان کشور و ارائه مشاوره و پیشنهادات است.

پویایی مجلس خبرگان  مطالبه رهبری که تا کنون محقق نشده است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج ، حجت‌الاسلام هادی صادقی در حاشیه نشست خانه گفت‌وگوی انتخابات در دانشگاه تهران، با بسیان اینکه در صورت مشارکت بالا انتخابات پیش رو می تواند صحنه اقتدار آمیزی برای کشور باشد، اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هرگاه که شاهد حضور مردم در صحنه بودیم، به موفقیت رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای کمرنگ کردن این حضور بسیار هزینه کردند، افزود: آنها بدنبال نا امید کردن مردم از حل مشکلات در کشور هستند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور با عنوان اینکه مشکلات در کشور وجود دارد، بیان کرد: راه حل مرتفع شدن این مشکلات قهر با صندوق رای نیست بلکه انتخاب فرد اصلح است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت:  مردم جامعه باید به خوبی از حق رای خود استفاده کنند و افرادی را  وارد عرصه قانونگذاری کنند که تحول آفرین باشند.

وی با عنوان اینکه چشم رزمندگان حماس در غزه، رزمندگان عراق، لبنان و یمن به ما دوخته شده است، خاطرنشان کرد: با مشارکت‌مان موجب امیدواری آن‌ها و ضعف بیشتر دشمنان از جمله آمریکا و متحدان خواهیم شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت:  رأی ما بیانگر حمایت  از کودک فلسطینی است که بی گناه کشته شده است.

 حجت الاسلام و المسلمین صادقی در خصوص اهمیت مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اهمیت و رسالت این مجلس فقط انتخاب رهبر نیست، بلکه در نظارت بر رهبری و مشاور رهبری نیز هست.

وی با اشاره به یکی از مطالبات مهم رهبری از مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: یکی از  مطالبه رهبری  از مجلس خبرگان که تا کنون محقق نشده رصد روند کلان کشور  و ارائه مشاوره  و پیشنهادات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه