English

معاون اجرایی رئیس جمهور:

بازگشت ۷ هزار واحد صنعتی راکد در کشور به چرخه تولید

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با تلاش دولت سیزدهم، هفت هزار واحد صنعتی راکد در کشور به چرخه تولید بازگشت.

بازگشت ۷ هزار واحد صنعتی راکد در کشور به چرخه تولید
به گزارش خبرگزاری موج

، محسن منصوری صبح یکشنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر با فعالیت جهادی استاندار و مدیران استان و حمایت آیت‌الله صفایی‌بوشهری امام جمعه بوشهر در مسیر رشد و تعالی قرار دارد که امیدوارم شاهد شتاب بیشتر در پیشرفت باشیم.

وی با بیان اینکه دولت حجت الاسلام رئیسی اقدامات مهم جهادی انجام داده است، اظهار داشت: دولت سیزدهم، عزمی جزم برای عبور از مشکلات دارد و برای رفع دغدغه‌های اساسی مردم، با برنامه‌ریزی دقیق، گام برداشته است.

منصوری با بیان اینکه باید صادقانه به مردم گزارش دهیم افزود: با وجود مشکلاتی که در شروع به کار دولت وجود داشت، با فعالیت جهادی و شبانه‌روزی، از بسیاری از مشکلات و تنگناها عبور کردیم و کشور در مسیر رشد و توسعه قرار دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم، رشد نرخ نقدینگی ۴۲ درصد بود خاطرنشان کرد: اکنون رشد نقدینگی به ۲۶ درصد رسیده و به تدریج با عبور از مشکلات به سمت پیشرفت بیشتر حرکت می‌کنیم.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به رشد صنعتی در کشور گفت: تولید خودرو در کشور به یک میلیون و ۴۰۰ هزار رسیده که نشانه پیشرفت در این عرصه است.

وی از احیای واحدهای صنعتی راکد و نیمه راکد در کشور خبر داد و افزود: در ۲ سال اخیر، بیش از ۷ هزار واحد راکد در کشور با تلاش دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشتند که نقش مهمی در تثبیت اشتغال و بهبود رونق کسب و کار داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه