English

فرمانده نیروی دریایی کشور:

موفقیت‌های امروز کشور مرهون همدلی ملت شریف ایران است

فرمانده نیروی دریایی کشور گفت: جوانان باید بدانند چه مشکلات و تحریم هایی در مسیر وجود داشته است و موفقیت های حاصله در تمامی عرصه ها، نتیجه همدلی و همراهی آحاد مردم است.

موفقیت‌های امروز کشور مرهون همدلی ملت شریف ایران است
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر دریادار شهرام ایرانی روز جمعه در برنامه حماسه حضور با بیان اینکه پایه نظام جانفشانی شهداست، اظهار کرد: ما با ایثار شهدا و همدلی مشکلات را حل کردیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی کشورمان شاهرگ اقتصادی دشمن را در دفاع مقدس قطع کرد و پس از جنگ هم گام های بزرگی در راستای تولید تجیهزات نظامی و ناوشکن ها به دست توانمند نیروهای داخلی برداشته شد، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح به بدنه اصلی جامعه متصل هستند و موفقیت ها با همراهی همه است.

فرمانده نیروی دریایی به ماموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: این ماموریت در شرایطی که دشمن درصدد توطئه بود اتفاق افتاد و متخصصان جهان هنوز هم باور ندارند جمهوری اسلامی طوفانی ترین اقیانوس های دنیا را درنوردیده است.

وی با بیان اینکه در این مامویت اقتدار ایرانی در حوزه صنعتی و علمی را در پهنای اقیانوس های جهان نشان دادیم، افزود: در یکی از کشورها درخواست قطعه کردیم و نداشتند در صورتی که همان قطعه در اصفهان تولید می شود .

وی با اشاره به اینکه در اوج ناآرامی های منطقه ای نیروسازی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ۳۲ درصد از ۳۵۰ نیروی ناوگروه ۸۶ زیر ۲۰ سال بودند .

دریادار ایرانی با اشاره به اینکه دانشمندان ما برای رسیدن به این نقطه تلاش زیادی کردند و مسوولان خون دل خوردند، اظهار کرد: جوانان وارث این اقتدار هستند و تداوم راه با آنان است و نباید دچار غفلت راهبردی شویم. 

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح در تمامی رده ها گوش به فرمان رهبری هستند و اولویت نخست، برقراری امنیت کشور است، گفت: در زمین و دریا و هوا توانمندی های خوبی حاصل شده است و جوانان بدانند همه مردم در این موفقیت ها نقش دارند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه