English

معاون حقوقی رئیس جمهور:

بدنبال پیگیری‌های بین‌المللی پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی در محاکم بین المللی هستیم

معاون حقوقی رئیس جمهوری درباره روند رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی ابراز داشت: در حال پیگیری‌های بین‌المللی پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی در محاکم بین المللی را دنبال می کنیم.

بدنبال پیگیری‌های بین‌المللی پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی در محاکم بین المللی هستیم
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد دهقان در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار داشت: با توجه به ورود دادستان کشور عراق در رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، در داخل کشور هم پرونده قضایی علیه جنایتکارانی که شهید حاج قاسم را ترور کردند تشکیل شده و در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

وی افزود: در عین حال پیگیری‌های بین‌المللی پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی را در محاکم بین المللی دنبال می کنیم و به نظر می رسید که آمریکا پاسخ تذکر ما را ندهد اما اخیرا پاسخ دادند و منتظر هستیم تا نظر قطعی خود را اعلام کنند که آیا ما با آنها وارد داوری می شویم یا خیر؟

معاون حقوقی رئیس جمهور تاکید کرد که هر اتفاقی در پرونده ترور شهید سلیمانی رخ دهد، آثار حقوقی خود را به دنبال خواهد داشت.

دهقان درباره اقدامات حقوقی ترور مستشاران سپاه در سوریه توضیح داد: این بخش اقدامات حقوقی است که باید اتفاق بیفتد و بخشی هم اقداماتی است که رژیم صهیونیستی در سوریه انجام می دهد که فراتر از مسائل حقوقی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه