English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

حضور مردم در انتخابات یک نوع پشتیبانی محسوب می‌شود

نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه سیاست‌های دولت و مجلس برای بهبود شرایط اقتصادی موثر واقع شود باید با پشتیبانی مردم این سیاست‌ها همراه باشد و حضور مردم در پای صندوق‌های رای خود یک نوع پشتیبانی محسوب می‌شود.

حضور مردم در انتخابات یک نوع پشتیبانی محسوب می‌شود

معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به انتخابات اسفند ماه، اظهار داشت: انتخابات آرامبخش ، مایوس کننده دشمن است و تلاطم‌های داخل و خارج کشور و پیرامون را از بین خواهد برد. کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است و مردم در تنگناهای اقتصادی قرار دارند هر چند تلاشهای زیادی برای خروج از این مشکلات در حال انجام است اما حرکت به سمت بهبود شرایط اقتصادی نیازمند یک عزم و روحیه ملی است.

وی افزود: برای اینکه سیاست‌های دولت و مجلس برای بهبود شرایط اقتصادی موثر واقع شود باید با پشتیبانی مردم این سیاست‌ها همراه باشد و حضور مردم در پای صندوق‌های رای خود یک نوع پشتیبانی محسوب می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

یکی از مولفه‌های افزایش مشارکت در انتخابات حضور همه احزاب و جریان های سیاسی است

مردم ایران همیشه در تمام عرصه‌های مشارکتی کشور پای کار بودند

 

نماینده مردم جلفا در مجلس با توجه به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: مشارکت حداکثری روحیه اجتماعی، امید را در جامعه تقویت خواهد کرد و اینگونه سیاست گذاری های دقیق‌تر، رو به جلو با همراهی دقیق مردم برای خروج از مشکلات را همراه خواهیم داشت و با مشارکت خوب مردم قطعاً انتخابات پر شوری را در پیشرو داریم.

پاشایی با اشاره به رقابت سالم بین کاندیدا در انتخابات پیش رو، افزود: رقابت کاندیدا و سلایق آنها باید در چهارچوب قانون اساسی بگنجد؛ چهارچوب رقابت سالم سبب خواهد شد سلیقه‌های متعدد مدیریتی در معرض دید جامعه قرار بگیرند و امیدوارم به اینکه شاهد رقابت اخلاقی مبتنی بر راه حلها در مسایل کشور باشیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مشارکت گروه‌های مختلف سیاسی در انتخابات مجلس کمک به قوی‌تر و کارمد‌تر شدن مجلس خواهد کرد و انتخاباتی مبتنی بر مشارکت جریانات سیاسی با خروجی بهتر شکل خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه