English

مدیرکل انتخابات وزارت کشور:

۵ مدرک هویتی برای رای دادن مورد قبول است

مدیر کل انتخابات وزارت کشور ابراز داشت: مردم می‌توانند با پنج مدرک هویتی شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهینامه رانندگی و گذرنامه احراز هویت شده و رأی دهند.

۵ مدرک هویتی برای رای دادن مورد قبول است
به گزارش خبرگزاری موج

، محسن اسلامی در همایش آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی در مشهد اظهار کرد: به با توجه به تغییر قانون انتخابات از جمله مواردی مانند پیش ثبت نام و دیگر موارد نیاز است عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی قوانین جدید را مطالعه کنند و به آن اشراف داشته باشند.

مدیر کل انتخابات وزارت کشور افزود: نمایندگان فرماندار تبیین کنند که برای سهولت انتخابات، پیش ثبت نام و ثبت نام به صورت تمام الکترونیک انجام شد که از فواید قانون جدید انتخابات است و حتی روند اعتراض به تأیید صلاحیت‌ها نیز الکترونیکی بود.

وی ادامه داد: نمایندگان فرماندار مطلع باشند در این دوره از انتخابات و بر اساس قانون جدید، مردم می‌توانند با پنج مدرک هویتی شناسنامه ، کارت ملی ، کارت پایان خدمت ، گواهینامه رانندگی و گذرنامه احراز هویت شده و رأی دهند.

اسلامی گفت: به واسطه انجام فرایند احراز هویت رأی دهندگان و عملکرد برخط دستگاه‌های احراز هویت، بسیار مهم است که نمایندگان فرماندار پوشش آنتن دهی شعب و اینترنت شعب را به دقت بررسی کنند.

مدیر کل انتخابات وزارت کشور افزود: صدا و سیما در این دوره از انتخابات بیش از ۲۰۰ کانال و فرکانس مجزا برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی فراهم کرده است که هر نامزد در ۲۰ دقیقه سوابق و برنامه‌های خود را اعلام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه