English

دبیر شورای نگهبان:

اقتدار همه جانبه ایران اسلامی با حملات موشکی اخیر به جهانیان ثابت شد

دبیر شورای نگهبان گفت: عملیات هوشمندانه و مقتدرانه اخیر موشکی سپاه علیه نیروهای تروریستی بار دیگر نشان داد که اقتدار جمهوری اسلامی ایران همه‌جانبه و متکی بر باورهای الهی است.

اقتدار همه جانبه ایران اسلامی با حملات موشکی اخیر به جهانیان ثابت شد
به گزارش خبرگزاری موج

، آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه در رابطه با عملیات موشکی سپاه که در شامگاه روز گذشته انجام شد، بیان داشت: عملیات هوشمندانه و مقتدرانه اخیر موشکی سپاه علیه نیروهای تروریستی در منطقه که بخشی از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به شرارت‌های دشمنان است، بار دیگر نشان داد که اقتدار کشورمان همه‌جانبه و متکی بر باورهای الهی است.

وی تصریح کرد: دفاع مقتدرانه فرزندان غیور ایران اسلامی از ملت ایران را قدر می‌نهیم و توفیق نهایی این عزیزان و همچنین همه مجاهدان جبهه جهانی مقاومت که با مجاهدت خود سست بودن ارکان جهان سلطه را پیش چشم جهانیان به تصویر کشیدند، از خداوند متعال مسالت می کنم.

دبیر شورای نگهبان در ادامه به فرارسیدن ماه بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: بهمن، ماه پیروزی انقلاب اسلامی است. این ایام فرصت بسیار مناسبی برای بازخوانی آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: تبیین صحیح شرایط کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح واقع‌بینانه دستاوردهای انقلاب و موانع موجود بر سر راه نظام جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که با وجود کاستی‌ها و اشکالات، انقلاب اسلامی مسیر قابل افتخاری طی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه