English

جانشین نیروی هوایی ارتش:

سربازان نقشی اساسی در تولید امنیت و افزایش توان رزم دارند / با وجود جوانان انقلابی و مؤمن، آینده کشور امیدوارکننده است

امیر سرتیپ هادیان با بیان اینکه سربازان نقشی اساسی در تولید امنیت و افزایش توان رزم دارند، اظهار کرد: با وجود جوانان انقلابی و مؤمن، آینده کشور بسیار امیدوارکننده است.

سربازان نقشی اساسی در تولید امنیت و افزایش توان رزم دارند / با وجود جوانان انقلابی و مؤمن، آینده کشور امیدوارکننده است
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان وظیفه ستاد این نیرو گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نام سرباز با محتواهای بسیار باارزشی همراه است مانند جان برکف بودن، عزت، ایثار، شهامت و اخلاص که همه اینها مفاهیم بسیار زیبایی هستند.

امیر سرتیپ هادیان اظهار کرد: امروزه نسبت به قبل انقلاب که نگاهی ابزاری به سرباز حاکم بود، سربازی یک مسئولیت بسیار مهم و خطیر است، چون در نظامی خدمت می‌کنیم که متعلق به حضرت صاحب الزمان (عج) است و ما هم به‌عنوان یک سرباز، مدافع این آب و خاک هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شما جوانان سرباز همانطور که در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) نقش کلیدی ایفا کردید، امروز نیز برای تولید امنیت و افزایش توان رزم نیروهای مسلح کشورمان نقشی اساسی دارید.

جانشین نیروی هوایی ارتش افزود: شما جوانان نباید تحت‌تأثیر القائات شبانه.روزی دشمن مبنی بر عقب‌ماندگی کشور ما قرار بگیرید، بدانید که با عنایت خدا نه‌تنها در بسیاری از فناوری های روز دنیا عقب نیستیم، بلکه در خیلی از موارد جزو کشورهای شاخص در تولید و فناوری قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه برای قوی‌تر شدنمان باید روز‌به‌روز تلاش کنیم تا دشمنان نتوانند آسیبی به این مردم و کشور برسانند، اظهار کرد: سربازان نقش اساسی در تولید امنیت و افزایش توان رزم دارند و با وجود جوانان انقلابی و مؤمن، آینده کشور بسیار امیدوارکننده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه