English

رئیس کمیسیون امنیت ملی:

امنیت مردم خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران امنیت مردم است، از وزارت خارجه خواست تا فشارهای لازم دیپلماتیک را به کشورهای پاکستان و افغانستان و برخی از دولت های حامی از تروریست‌ها آورده و حجت را بر آنها تمام کنند.

امنیت مردم خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش خبرگزاری موج

، وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ صحن مجلس در نطق میان دستور خود ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در کرمان اظهار کرد: از دستگاه های ذی ربط در حوزه های امنیتی، اطللاعاتی انتظامی و نظامی برای برخورد جدی‌تر با تروریست‌هایی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند می‌خواهم که قویاً زمینه‌های چنین اقدامات ضد امنیتی را با تمام قدرت همچون گذشته کور کنند. همچنین از وزارت خارجه می‌خواهیم که فشارهای لازم دیپلماتیک را به کشورهای پاکستان و افغانستان و برخی از دولت های حامی از تروریست‌ها آورده و حجت را بر آنها تمام کنند.

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز جمهوری اسلامی ایران امنیت مردم است، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اعزام هیئت‌های مربوطه هم برای حادثه راسک و هم حادثه کرمان، گزارش‌های میدانی و دقیقی را تهیه کرده که ان شاءالله به محضر ملت ایران و نمایندگان تقدیم خواهد کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تصریح کرد: دولت و مجلس همگام و همراه برای ارتقاء حقوق، به ویژه بازنشستگان تلاش می‌کنند و ان‌شاءالله امیدواریم گام اول همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ آغاز شود.

جلال زاده با بیان اینکه «افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو بر همه کارگزاران جمهوری اسلامی فرض و واجب است»، عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری درباره افزایش مشارکت، سلامت انتخابات و ایجاد رقابت واقعی در میدان انتخابات به امنیت مردم محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه