English

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان ابلاغ شد

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید با همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با حضور در منزل چند تن از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را به این خانواده‌های داغدار ابلاغ کرد.

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان ابلاغ شد
به گزارش خبرگزاری موج

، عادل رضایی، نصرت عرب‌نژاد، المیرا حیدری‌نژاد، فاطمه پرنده کام، میلاد شادکام، سمانه رجایی‌نژاد و علی رویدل هفت نفر از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان هستند که نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمان امروز دوشنبه، ۱۸ دی ماه به دیدار خانواده آن‌ها رفته و پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را به آنها ابلاغ کردند.

حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی‌مقدم، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید در این دیدارها با آرزوی علو درجات برای شهیدان و آرزوی صبر و بهبودی برای بازماندگان و مجروحان این حادثه خونبار عنوان کرد: با خصوصیاتی که از این شهیدان شنیده‌ایم، همه مصداق سخن حاج قاسم سلیمانی هستند که «تا شهید نباشید، شهید نمی‌شوید».

وی درجه شهادت را افتخاری بزرگ برای درگذشتگان این حادثه و خانواده آن‌ها دانست و افزود: این حادثه دردناک، برای رهبر معظم انقلاب بسیار سخت گذشت.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا و خانواده‌های آنان در پیشگاه خداوند مأجور هستند؛ وجود شهیدان نشان می‌دهد که تلاش و اعتقادات دینی خانواده در آنها اثر گذار بوده است.

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم بیان کرد: ما و خانواده شهدا از این پس وظیفه سنگینی در تداوم راه شهیدان بر عهده داریم، شهیدانی که در خصوصیات فردی همه آنها رعایت کامل مسائل شرعی و اخلاقی دیده می‌شود.

وی به هجمه فرهنگی و حملات دشمن در ابعاد مختلف اشاره و تصریح کرد: جوانان و نوجوانان شهید ما در میان این هجمه‌های دشمن، پای ارزش‌های اسلامی و اخلاقی ایستادند و به فرمانده شهیدشان پیوستند.

، همچنین ۱۸ دی ماه معاون عمرانی استاندار کرمان با خانواده شهدای اخیر حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در شهرستان بافت دیدار کرد.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی به نیابت از استاندار و برای دیدار و تجلیل خانواده شهدای اخیر حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهرستان بافت سفر کرد.

وی در این سفر با همراهی فرماندار، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات با خانواده‌های شهید سرتیپ دوم مهدی علوی، شهید سرگرد رضا مداح از نیروهای فرماندهی انتظامی استان و همچنین شهیده سارا حمزه‌نژاد دیدار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه