English

مشاور فرمانده کل سپاه:

جنگ غزه بزرگ‌ترین نمایشگاه جنایات لیبرال دموکراسی است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز داشت: جنگ غزه بزرگ‌ترین نمایشگاه جنایات لیبرال دموکراسی در یکی از کوچکترین سرزمین‌ها است.

جنگ غزه بزرگ‌ترین نمایشگاه جنایات لیبرال دموکراسی است
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طائب در «همایش جنگ غزه » با بیان اینکه این جنگ بزرگ ترین نمایشگاه جنایات لیبرال دموکراسی در یکی از کوچکترین سرزمین‌ها است، اظهار کرد: این نمایشگاه جنایات و نیز نمایشگاه شکست‌های صهیونیست‌ها است. در این جنگ هم جنایت انسانی و هم جنایت محیطی و موضوعی رخ داده است. در عرصه انسانی نمایشگاهی از نسل‌کشی در همه سنین است.

وی افزود: صهیونیست‌ها با هر وسیله‌ای جنایت می‌کنند و این همه که از آزادی و حقوق زن حرف می‌زنند اما زنان را هم هدف جنایات خود قرار دادند. تفاوتی هم بین سنگر و تونل با مسجد و کلیسا، مدرسه و دانشگاه یا بیمارستان و مراکز درمانی قائل نیستند. آنان حتی به یهودیان و مسیحیان هم رحم نکردند و به اسیر خودشان نیز رحمی ندارند.

طائب یادآور شد: این راهبرد آنان است که اگر از دور شبحی دیدند و نتوانستند تشخیص دهند خودی است یا دشمن، او را هدف قرار می‌دهند. جنگ غزه نمایشگاهی از جنایات آمریکایی‌ها در طول سال‌های پس از استقلال‌شان است.

مشاور فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اما این نمایشگاه سالن دیگری هم دارد که سالن شکست آمریکا و اسرائیل است. امروز بعد از ۲۴۸ سال از استقلال آمریکا و ۷۶ سال از تاسیس اسرائیل، رژیم صهیونیستی به آخرین مرحله خود یعنی فروپاشی رسیده و آمریکا هم به افول قدرت خود افتاده است‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه