English

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

ارتش از نخبگان مرتبط با علوم پدافندی حمایت همه جانبه می‌کند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از حمایت همه جانبه ارتش به ویژه نیروی پدافند هوایی ارتش از نخبگان داخلی و متخصصین مرتبط با علوم پدافندی خبر داد.

ارتش از نخبگان مرتبط با علوم پدافندی حمایت همه جانبه می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازید از گروه پدافند هوایی زاهدان و سایت‌های تابعه در جمع کارکنان وظیفه این یگان، تصریح کرد: بستر، ظرفیت و توانمندی‌های خوبی در نسل جوان و انقلابی کشورمان وجود دارد که بسیار امیدبخش است و موجبات حرکت رو به جلو را در تمامی عرصه‌ها به ارمغان آورده است. آگاه‍ سازی قشر نوجوان و جوان به ویژه سربازان نسبت به دستاوردهای کشورمان و در کنار آن توجه به بصیرت افزایی، دشمن شناسی و تشخیص حق از باطل یکی از مهمترین مسائل کنونی کشور است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه جایگاه سرباز و خدمت سربازی در نظام اسلامی والا، برتر و امنیت‌آفرین است، تصریح کرد: تجلیل از مقام سرباز و اکرام جایگاه سربازی امری انکارناپذیر و قابل توجه است. مهمترین آسیب فعلی کشور عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان نسبت به تحولات و گذشته کشورمان و موفقیت‌هایی است که به واسطه تکیه بر اعتماد به نفس و تکیه بر دانش داخلی محقق شده است.

وی از حمایت همه جانبه ارتش به ویژه نیروی پدافند هوایی ارتش از نخبگان داخلی و متخصصین مرتبط با علوم پدافندی خبر داد و گفت: شرایط  و ظرفیت‌های مناسبی در مجموعه نیروهای مسلح برای ظهور و بروز استعداد نسل جوان سرباز محقق شده که کارکنان وظیفه با آرامش خاطر در کنار گذراندن دوران مقدس سربازی، استعدادها و پژوهش‌های علمی خود را متوقف نکنند و در بطن یگان‌های سربازی شاهد افتخارات تحسین برانگیزی باشیم.

امیر سرتیپ صباحی فرد در پایان با بیان اینکه کارکنان وظیفه موثرترین افراد در حفظ نظم و امنیت حدود و ثغور کشور هستند، تصریح کرد: نفس کشیدن سرباز در مرزهای ایران اسلامی عبادت است و سربازان، سرمایه‌های با ارزش و دیدبانان مرزهای امنیت و آرامش در کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه