English

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش:

پدافند هوایی با ترکیب پهپاد و موشک به نوع جدیدی از قابلیت دفاع هوایی دست یافته است

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش ابراز داشت: پدافند هوایی با ترکیب پهپاد و موشک به نوع جدیدی از قابلیت دفاع هوایی دست یافته است که قادر است هر نوع پرنده متخاصم را مورد هدف قرار دهد.

 پدافند هوایی با ترکیب پهپاد و موشک به نوع جدیدی از قابلیت دفاع هوایی دست یافته است
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر سرتیپ علیرضا الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمالغرب از آمادگی دفاعی و قسمت‌های مختلف گروه پدافندی شهید نجیب و سایت ملاوی ارومیه بازدید و آمادگی دفاعی و توان رزمی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی اظهار کرد: پدافند هوایی در مسیر افزایش اقتدار نظامی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی، گام‌های بزرگی را در عرصه دفاع هوایی کشور برداشته است.

الهامی با بیان اینکه پهپادهای ایرانی، نیروهای فرامنطقه‌ای را با چالش‌های جدیدی مواجه کرده‌اند، گفت: هواپیمای بدون سرنشین کرار یک پرنده کم نظیری است که به همت متخصصان جوان ایران اسلامی طراحی و در مدار عملیاتی قرار گرفته است و امروز یکی از بازوان پرتوان پدافندهوایی ارتش است.

جانشین نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: پدافند هوایی با ترکیب پهپاد و موشک به نوع جدیدی از قابلیت دفاع هوایی دست یافته است که قادر است هر نوع پرنده متخاصم را مورد هدف قرار دهد.

امیر سرتیپ الهامی به جنگ غزه و رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: طوفان الاقصی روح جدیدی را در محور مقاومت دمید و این عملیات بزرگ، پوشالی و سست بودن رژیم غاصب و جعلی صهیونیست را به جهانیان نشان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه