English

وزیر کشور در گفت گو با خبرگزاری موج؛

بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد مورد توجه دستگاه‌های مسئول قرار گیرد

وزیر کشور سازه ها و بافت‌های فرسوده و ناکارآمد را یکی از مصائب درصورت وقوع زلزله بویژه در کلان‌شهرها دانست و گفت: بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد باید مورد توجه دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.

بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد مورد توجه دستگاه‌های مسئول قرار گیرد

احمد وحیدی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج درباره میزان آمادگی در کلان شهر تهران درصورت وقوع زلزله در پایتخت گفت: امیدواریم هرگز این چنین اتفاقی در تهران روی ندهد؛ البته این امر به نوع ارزیابی ما نسبت به چگونگی وقوع آن بستگی دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه پیش بینی هایی در این زمینه انجام شده است، ادامه داد: موارد چگونگی مدیریت بحران در زلزله باید تقویت شود و به ویژه سازمان‌های مسئول در این حوزه باید به مسئولیت‌های خود عمل کنند.

وی یکی از مصائب را سازه‌ها و بافت‌های ناکارآمد عنوان و بیان کرد: این بافت‌های ناکارآمد همواره مطرح بود و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد. البته یکی از سیاست‌های نهضت ملی مسکن هم توجه به همین بافت‌های ناکارآمد و فرسوده بوده است چون کمک رسانی در شرایط حاد دراین بافت‌ها سخت است‌.

وحیدی تاکید کرد: این بافت‌ها به دلیل فرسودگی ساختمان، باید در بازآفرینی مورد توجه قرار بگیرند که در کلان شهر تهران مورد توجه شهردار است‌؛ چون شهردار تهران مسئول دنبال کردن این موضوع است.

وزیر کشور ابراز امیدواری کرد بافت‌های فرسوده با همکاری بازآفرینی و شهرداری مورد توجه قرار بگیرد تا اقدامی رو به جلو داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه